|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Soms is het ook erg frusterend voor de mannen.. |
|
quote: Als je genoeg scheermesjes hebt wel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Pfoeh nee, die Italianen fluiten en toeteren op alles wat los en vast zit. Wat wel vreemd is, is dat vrouwen van 50 nog enthousiast meedoen aan die 'concurrentiestrijd'. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Loop je daar als jonge leeuw, heb je ineens een vijftiger aan je broek hangen! 't Is echt struggle for life daar! Touché, pussycat! |
|
quote:*denkt aan chipsreclame* |
|
Ergens vind ik het wel zeer belangrijk een beetje met je uiterlijk bezig te zijn. Natuurlijk niet overdreven maar gewoon een 'net' voorkomen hebben vind ik niet slecht. Ik ben afgestapt van 'onthullende kledij' omdat ik dan jongetjes hun mondjes laat openvallen. Niet dat gewone kledij veel uithaald, gapen doen ze toch. Ik voel me er niet altijd gemakkelijk bij... Ik sta geen uren voor de spiegel maar wil er wel altijd fatsoenlijk uitzien. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Ik vind het zelf heerlijk om aan me uiterlijk bezig te zijn... Ik hou niet van te veel make up... zeer weinig of geen.. Ik hou er gewoon van om er verzorgd uit te zien.. en zolang ik dat vind ben ik zekerder van mezelf |
|
moeaaahhh, dit is zeker en vast de grappigsten topic dak hier al tegen gekomen ben. Kvind wel ok dat de vrouwen der zo eerlijk over zijn. Had ik niet verwacht. Als ge mijn idee vraagt, ik trek der mij in feite niets van aan hoe een vrouw der uit ziet. Schoonheid is namelijk een van de meest vergankelijke dingen uit ons leven!! Ik heb ooit nog een vriendin gehad die nie buiten dierf te komen zonder een laag shmink van kzal u gaan hebben op haar bakkes te smeren, wel, da vindk dan wel een beetje overdreven. Ge zijt wie da ge zijt door uw karakter en uw doeningen, nie door u uiterlijk. Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: jezus, en nu in het nederlands "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Haha, dat dacht ik ook al. Maar ik wou het nog niet zeggen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Tuurlijk wordt iedereen oud, maar da's niet synoniem aan lelijk. Innerlijk is uiteraard ook belangrijk, maar als ik de buitenkant niet aantrekkelijk vind, wordt 't niets meer dan platonisch. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 23-08-2003 21:31] Touché, pussycat! |
|
Dikke vrouwen zouden niet over straat mogen lopen zonder een burk... Njanee, laat maar. Straks maak ik weer onbedoeld een paar mensen kwaad. mvg wk10 |
|
burka heet zoiets. |
|
Mwoehahahahahaha! mvg wk10 |
|
ik vind dat alle dikke vrouwen niet zo veel zouden moeten snoepen en meer zouden sporten en al helemaal geen scooter mogen rijden. |
|
Precies. Iedereen slank! Touché, pussycat! |
|
quote: mm, kan der ook nie aan doen dak nen doorwinterden Gentenaar ben, hé. Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: Ge gaat mij toch nie zeggen da ge nie tegen een vrouwmens kunt klappen of leute me maken als ze niet voldoet aan jouw ideaalbeeld van schoonheid? Wat relaties betreft kank u wel volgen, maar ik deel uw stelling niet. Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: Valt nog mee vind ik. Het ergste vind ik een aangeschoten Iron Glory achter z'n toetsenbord Kan net zo goed russisch zijn. |
|
quote: Wie gaat er dan ook aangeschoten achter zn computer zitten I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Beweer ik dat? Touché, pussycat! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Twas meer een vraag dan een stelling... Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
|
quote: zoiets noemt 'dialect', en valt onder het motto: 'hou uw cultuur en afkomst in ere' Van Nederland zeker? [Dit bericht is gewijzigd door El Banditos op 23-08-2003 22:50] Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |