|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Omdat het tegenwoordig steeds vaker ook zo is, grote borsten, lippen enzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja, maar dan nog doet dat niets af aan dat het zonde is dat iedereen maar per definitie er van uitgaat dat iets nep is. Alsof het normaal is. |
|
quote: ja daar heb je gelijk in . Misschien komt het ook wel door die tv programma's als make me beautyful of zo iets.En dat men gelijk denk van, oh dat zal wel nep wezen. [Dit bericht is gewijzigd door hell_awaits op 29-11-2004 12:57] Van links naar rechts |
|
quote: Edit; Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door hell_awaits op 29-11-2004 18:01] Van links naar rechts |
|
quote: En waarom waarom waarom krijg je als vrouw gemiddeld juist meer aanspraak van mannen, als je aan dat beeld probeert te voldoen? Leg dat eerst maar eens uit... |
|
Omdat dat geil is . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: En daarom doen wij het dus, topic beantwoord. Ben een beetje kort door de bocht vandaag |
|
moet toch eerlijk zijn dat ik liever een meid hebt die dr wat stoerder uitziet dan dat ze dr altijd bij loopt als einer slet. |
|
okay, hoe ziet een slet er dan uit? |
|
sletterig.. :D einstein |
|
Een vriendin van mij heeft mij eindeloze preken gegeven over mijn kleding(te zwart, te hoerig), zelf loopt ze er uiterst netjes bij, maar ze is wel een grotere slet dan ik qua gedrag! Maar wel eennlieve slet...behalve voor bepaalde mannen in kwestie. |
|
die achterlijke mannen moeten niet zeiken aangezien ze toch het eerst naar de hoeren kijken... klootzakken Kankerlul |
|
quote: Je haalt mij de woorden uit de mond, precies ja! |
|
ten strijde !!!! Kankerlul |
|
Whargh! Yargh! Blargh! Voel me net Xena, warrior princess... |
|
hehe Kankerlul |
|
quote: Als je ook een dergelijk pakje aantrekt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik hoef niet eens naar jouw geslacht te raden, ja. arrrrrr! MAN! arrrrrr! Ik heb wel gewaagde outfits, maar dat wil niet zeggen dat ik lichter denk over sexisme e.d., daar vergissen sommigen zich wel in. Het is wel grappig als je zo'n typisch mannetje opeens stomverbaasd ziet zijn, omdat n meisje in een lakkorset opeens een strijdlustige discussie begint over zoiets, huhu |
|
Een feminazi in onze gelederen. Gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zeg Aether, hoeveel kost jij? |
|
Voor mensen zoals jij ben ik onbetaalbaar...en jij? |
|
quote:Eurocard Mastercard |
|
|
|
Minder kleren is zeker niet altijd geiler. Al helemaal niet in de metalhorkenwereld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |