|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wel mooi..maar ik prefereer donkerder... |
|
quote: Pff jij lijkt helemaal niet op een meneer.. |
|
quote:*lol* Gaat snel op zoek naar foto's om te zien of je dan op een meneer lijkt.... Dacht trouwens van niet [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 13-12-2004 23:07] |
|
quote: Dat heb ik dus al, het voorste stuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik vind blond de mooiste kleur haar dus ik zou zeggen probeer het maar wel bij de kapper |
|
quote: Precies!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
oja en dat groene ga je er natuurlijk helemaal nooit uitkrijgen met blondering en aan 1 pakje heb je nooit genoeg |
|
quote:Zelf zeker ook blond |
|
quote: Mja ik bedoelde meer door je zwarte haren heen, zo'n mengelmoes. Nouja ik moet ook maar weer eens aan de verf, lang niet gedaan hehe. |
|
quote: Dat groen vervaagt zowieso heel snel, dat is niet het grootste probleem.. denk eerder dat zwart. |
|
quote: Die groene verf is er zo uit, binnen 5 minuten, toen ik mijn haar kort had, was het spierwit. En als ik mijn uitgroei wegwerkte d.m.v. bleken was de resterende kleur (groen o.i.d.) er zo uit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Maar na het 2x bleken ga ik er zowiezo blonde verf in doen, een klein tintje donkerder om het egaal te maken, want bovenaan is het altijd lichter. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 13-12-2004 23:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Geen tijd voor, kan alleen wanneer hun kunnen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heb ik al gehad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hehe.. wat niet? |
|
quote: Precies, maar ik heb nog nooit lang blond haar gehad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben lastig...ik ga het gewoon proberen en ik zie wel, het hoeft niet platina-blond te worden, gewoon blond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
je haar ziet er ook wel een beetje dood uit, niet lullig bedoeld ofzo maar als je eerst blondeerd en dan donkerblond eroverheen wordt het alsnog groen want je kunt niet blond over geblondeerd, ja kan wel maar dan niet alle blonde kleuren en neit aan zon da muts advies vragen want die willen zoveel mogelijk geld verdienen |
|
quote: Geen donkerblond, maar een vriendin van mij had het ook zo gedaan en dat was goed gelukt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
naja je moet het ook gewoon doen ik luister ook nooit en ik heb ook supermooi blond haar gekregen op die stukken oranje na dan, hahaha maar het liefste wil ik het witblond |
|
Ja, dat is het mooiste, maar ik moet niet teveel willen in 1x. Ik ben al blij als ik fatsoenlijk de straat op kan. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 13-12-2004 23:26] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In ieder geval nooit blondspray gebruiken! Dat is evil... Ik wil om de zoveel tijd dreads nemen(niet bij de kapper, dan laat ik gewoon n vriendin van mij op mijn haar los), maar ik bedenk mij telkens weer. |
|
waarom zo je mooi en fris haar willen veranderen in vies stinkde dreads |
|
Juist! Dik zonde van je haar. Bah! Ik moet weer naar de kapper. Is nog maar een jaar geleden ofzo... Alleen de kapper haalt er altijd teveel af en probeert het dan in zo'n 'Hip modelletje' te knippen die ik weer niet leuk vind waardoor ik weer een jaar moet wachten tot het goed zit. Lang, dor en dood. Zoals het hoort. En ik wil m'n haar ook laten blonderen. M'n eigen haarkleur is blond en ik heb het zwart geverft. Maar zwart is ook maar zo zwart he... Ben alleen bang dat ik het weer wil verfen als het blond is. Ik bedoel, blond is ook maar zo zwart he... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-12-2004 9:11] Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |