|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze is idd. niet lelijk, maar een beetje meer kleding zou haar beter staan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
|
quote: Tuurlijk, alle mannen willen stijlvol geklede vrouwen. Zelf mogen de metalheads er ongewassen mét gore bierbuik bijlopen, maar ze willen wel een popje aan hun zijde. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: eindelijk iemand die het begrijpt! *maakt een volgend biertje open* [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 08-12-2004 21:00] |
|
Ik heb me eens (door een man als ik het me goed herinner) laten vertellen dat 'de man' qua vriendin niet zozeer kickt op make-up en fake en korte rokjes en bloot, maar op 'echt'. Alleen qua foto's en ander beeldmateriaal komt dat fake, verf, bloot en kort rokje weer wel om de hoek... En als je erop gaat letten...weet ik nog zo net niet of het erg ver naast de waarheid zit...heren? Hatsjikidee! |
|
Het is gewoon nooit goed. Maar goed, ik draag toch wat ik zelf leuk vind. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb me eens laten vertellen dat een vrouw een hoer in bed moet zijn en een prinses in de keuken. Heren? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Idd! HEERSCH Hatsjikidee! |
|
quote: Dat zijn metalheads, die zijn niet toerekeningsvatbaar. Popjes trouwens ook niet. Hmmm.... soort zoekt soort. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ha, dat lijkt me nou eens vet, een vrouw die MIJ eens een prachtmaaltijd voorschotelt ipv andersom. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: een vrouw moet vooral zichzelf zijn. [for the record] |
|
Vrouwn denken dat als ene man zegt: lekker ding, dat hij er dan zijn leven mee wil slijten . Neen dus |
|
Heel veel mannen willen zich juist niet binden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bullshit, elke vent wil een leuke vrouw.. |
|
Uiteindelijk, maar dan zijn ze gemiddeld wel ouder dan de vrouw. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik denk dat hetzelfde geldt voor vrouwen. |
|
Ik merk dat mannen vooral een LIEF dingetje willen. Rokjes schrikken zelfs af. Of ik schrik af. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jij schrikt af ... |
|
Nou eh, mijn vertrouwen in 'de vrouw' is nauwelijks meer aanwezig hoor... maar dat komt vooral omdat het bij mij een paar keer als zand door mijn vingers is geglipt. Ik kijk voorlopig wel uit om me nog eens aan iemand te binden. Sta ik daar straks weer ontgoocheld, mooi niet dus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
Dat is inderdaad verevelend, gelukkig zijn niet alle vrouwen zo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dus wat je zegt is: ik wil me wel binden maar wel aan de juiste persoon .. |
|
quote: en jij bent niet de juiste persoon jan. |
|
quote: Ja, de crux is alleen dat je dat al eens eerder gedacht hebt, dat van die juiste persoon. Dat heeft dus niet zo gewerkt, nou, OK, dan niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |