|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:nekkid ? |
|
ik niet meer in een jurkje..........was te warm, nu verknipt ck topje en een bootyshort, nog wel haar in knot. zelf van typen krijg ik het te warm |
|
Het valt wel mee met de warmte zo lang ik zit Mn maag begint te knorren, ik krijg honger "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Vind jij dat mooi? Tsja, ik heb er zelf nooit wat van begrepen, maar goed, knot en opgestoken is ook niet hetzelfde als je het mij vraagt Ik, uhm, haar gewoon los, geen make up, lange zwarte spijkerbroek (tis dat ie zwart is ), ter compensatie de ramen opengezet (niet dat het veel helpt, maar goed ) NP: Blind Guardian - And Then There Was Silence For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
dit is niet het kleding topic, stelletje homo's Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: al helemaal geen uitscheld topic "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Voor de laatste keer...een vrouw kan geen homo zijn Kramy..dat heet lesbi! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
ik zie er tenminste echt niet uit momenteel: - korte broek die veel te groot is - stokoud Levellers t-shirt - ongeschoren - haren niet geborsteld no text supplied |
|
quote: Lykle? heb je een sexchange gehad?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
sshhhttt, dat is nog geheim no text supplied |
|
Oeh een topic. Laat ik maar eens wat schrijven. Ehm ehm, ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik naar aanleiding van dit topic geen echte vrouw (meer) ben Ik vind mijzelf een iets beter uitzien als een middelmatig uitziende vrouw met redelijke proporties. Nu heb ik een tijdje wat meer onthullendere kleding gedragen. Laat ik u wat zeggen, als men de uitstraling heeft dat men iemands kop kan afrukken zal een paar tieten niet veel helpen. LOLZ, anders gezegd, men zou mij moeten kennen om de uitstraling zelf te typeren, want ik kan het vaak niet. Anywayz, ik heb vaak gedacht, sjongejonge, zelfs met wat meer onthullende kleding krijg ik genen van jullie mannelijke soortgenoten op mij af (excluding the occasional drunk or grandpa). Was ik maar dom en blond (om even asociaal typologisch te gaan doen), dan zou mijn onthullende kleding pas actie ontlokken (let wel kijken deden ze toch, waarna ze bij mijn terugkomende blik hun eigen stijf op de grond richten). Anywayz, ik heb zo'n 3 jaar terug besloten dat die levensstijl niets voor mij is. En zou het ooit gelukt zijn actie te ontlokken, zou het nooit datgene zijn waarnaar ik naar op zoek was. Waar ik me lekker in voel, das wat ik draag. Plus, ik tut minder in de spiegel als mijn gemiddelde (ex)vriend (uitzonderingen daargelaten). |
|
van mij mag een vrouw best een uiterlijk hebben, ze hebben er recht op We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Laat vrouwen maar lekker veel aandacht aan hun uiterlijk besteden. Daar schiet mijn testosteron niveau van omhoog. Had ik nu net nodig ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Ja he, lekkere pot van me cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Je hebt vampie bekeerd? |
|
pff vrouwen en uiterlijk da's niet echt mijn ding heb meer een immer festival gevoel boeien ik maak me niet druk om goh wimper die verkeerd zit uitgelopen make up shirt met gaten kapotte knieen ik heb wel andere dingen om me druk over te maken alst echt moet maar wat verzorging kan geen kwaad natuurlijk hehe |
|
quote: rofl een lesbische vrouw is toch echt homofiel hoor vampie zo heet de geaardheid nou eenmaal in het algemeen(maakt niet uit of het om een man of vrouw is) dat er bij vrouwen naast homo ook nog de term lesbi wordt gebruikt heeft aleen maar te maken omdat vrouwen hun apartheid willen hebben (terwijl ze ook gelijke rechten willen ) anyway in ut kort - een lesbi blijft een andere benaming voor homo en homo is niet geslachts bepalend Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
In tegenstelling wat de meeste mesnen denken, vrouwen besteeden niet zoveel aandacht aan hun uiterlijk om daarmee indruk te maken op het andere geslacht, nee, de enige reden is om de andere vrouwen om hun heen af te troeven. Hetgeen is natuurlijk erg frustrerend voor de minder aantrekkelijke vrouwen, die dus ook al snel opmerkingen als "slet" en "aandachts hoer" bedenken om daarmee hun zelfbeeld, ego, niet al teveel te schaden. De afgekeurde exemplaren krijgen ook vaak de "dirty look"; afkeurende ogen gevolgd door de verbale "versletting" van het slachtoffer, dit gebeurd natuurlijk altijd achter de rug om van het slachtoffer. Opzich erg triest uiteraard. Ik verzeker je dat dit geldt voor 99% van alle vrouwen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL helaas klopt dat wel voor het gros van alle vrouwen...... |
|
Wat een wijsheid weer, Azagthoth. In Italiƫ bv. merk je dat heel goed, daar kleden vrouwen je van kop tot teen uit met hun ogen ipv. achter je rug commentaar te geven. Wel schrikken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat is blijkbaar een eeuwen oud gebruik in Italiƫ.. Het is al zo vanaf de Romeinen. |
|
quote: Italiaanse vrouwen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |