|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dreads zijn ongelooflijk vies en ik heb nog nooit een persoon gezien die met dreads er beter uitzag. dreads, 1000 maal bah! |
|
daar sluit ik me bij aan! Bruce Banner |
|
Ik vind het meestal bij anderen erg leuk staan...maar ik zie erg op tegen een enorme jeuk op mijn hoofd, die je er vast van krijgt... Dus ik doe t niet. |
|
Bij anderen staat het ook niet. Wat een extreem slechte smaak heb jij! Subtiel kamerolifantje |
|
gheghe dreads gaan ook niet samen met tu-tu's http://www.geocities.com/aqua_laurocerasi/Tutu_aan.jpg |
|
nou, ik ken zel een of twee meiden waar het wel leuk bij stond, maar over het algemeen is het toch vooral iets wat er voor andere mensen vaak smoezelig uitziet en volgens hen gebrek aan hygiƫne uitstraalt. Ik loop zelf ook als een ongewassen zwerver rond af en toe, ach zolang je maar geen kriebelige huisdiertjes op je lijf hebt "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zolang je maar geen Emperor shirts aan hebt he. |
|
dat zou idd veel te erg zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 14-12-2004 12:04] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Emperor is leuk. Dreads zijn voor boomknuffel crusties . Er zou een lingerie dag moeten komen, waarop alle mooie vrouwen verplicht enkel in lingerie zouden moeten lopen heheh What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Vanwaar deze opmerking??? Trouwens, de dag van de lingerie bestaat al maar dat wordt iets anders gevierd. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-12-2004 12:41] Subtiel kamerolifantje |
|
das toch een week? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Week van de lingerie idd. Belachelijk trouwens dat de Marlies Dekkers winkel in rotterdam toen dicht was! |
|
dat is jammer Suck my piss |
|
quote: Dan had je even aan de overkant moeten kijken. Warung Mini. DE BESTE BESTE BESTE BESTE BESTE warung van heel Nederland met de BESTE Saoto soepje! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bof. Die hele tutu stond mij uberhaupt voor geen meter, heb m ook niet gekocht. |
|
quote: ik had een keer stoplicht rood haar met brede zwarte plukken erin. was wel ruig jammer genoeg heb ik er geen foto's van. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik wil ook dreads. Een vriendin van me heeft ze twee week geleden laten zetten, en ik mag leuk waxen! Dat stinken valt nog wel mee. M'n zus heeft ze ook gehad, en ik kan -niet- zeggen dat het niet gaat stinken, maar ik vond het altijd wel meevallen. De jeuk schijnt wel vreselijk te zijn. Maar goed, dan knip je het eraf. Ik bedoel; het is maar haar en het groeit wel weer. Alleen nog eventjes sparen.. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Heb jij het over dreads of vlechten? Dreads stinken, dreads zijn voor smerige hippies die dan lekker kunnen gaan klagen waarom ze geen baan kunnen vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dreads. En hippies zijn leuk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: zonde (net effe op je CU2 site gekeken) je haren zijn nu in ieder geval 10.000 keer mooier als dat het van die vieze dreads zouden zijn. ik snap het echt niet. ik ben zeer tolerant maar iemand met dreads, daar kan ik amper naast gaan zitten. het oogst zo vreselijk vies en smerig. |
|
Klasgenoot van me heeft dreads, en nog nooit iets van gemerkt dat ze stonken. En ja ik ben uit nieuwschierigheid al eens met mijn neus in d'r dreads gedoken. Niets vies/stinkend aan, het ziet er alleen niet uit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
De dreads of met je neus in de dreads?? From ignorance to oblivion-->heersch, oude gorefest! En lang haar heerst uiteraard alle dreads eruit. Simpel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Juischt! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Neus tussen de dreads. En ik zeg ook niet dat ik het mooi vind... dat gezicht van dat meisje zou pakken beter uitkomen met haar normale haar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |