|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja op zich wel, maar eerlijk waar vind het minder (voor mij) dan die elvive intens glad On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik weet weer hoe dat ontzettend handige anti-klit spul heet: Elvive instant herstel kuur Alpha jo-joba. Ik hoorde vandaag alleen dat het niet meer geleverd wordt Hatsjikidee! |
|
quote:die heb ik ook gekocht. de silk lijn. nog niet geprobeerd overigens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zal je best bevallen!! en het ruikt ook nog eens lekkor!!! carcasstrid |
|
quote:ik heb 2 jaar lang alleen maar fructise gebruikt. die ruikt pas lekker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja maar is niet goed voor je haar. Echt.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:? hmm niets mis mee hoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jij hebt vast dik haar. Ik heb pas 2 pakjes nodig als mijn haar 5 cm. over mijn schouders komt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb 2 nodig en het komt halverwege mijn rug On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Glad & Stijl van Andrelon is ook goed, na het wassen in je haar doen en het is kambaar. Normaal moest ik met kammen wachten tot mijn haar helemaal droog is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
mijn haar komt ongeveer tot mijn bh bandje, om het maar fijn in vrouwetermen uit te drukken heheh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan heb jij ook redelijk dun haar. Verval zijn zus heeft dik haar, die heeft het in laagjes en het langste laagje is nog boven haar schouders en zij heeft tussen de 2 en 3 pakjes nodig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maar wel heel duidelijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:wow. dat laatste kan bij mij echt niet. laatst waren al onze borstel in huis kwijt. dus m'n haar maar in een soort van frustelknot gedaan. Die autist waar ik meer werk zei "juf, je ziet er een beetje wild uit" ahaha Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb echt pokkehaar: het is dun (was het al voordat ik aan het verven & bleken begon) het is weinig, de natuurlijke kleur is afschuwelijk en het groeit hooguit 1 cm per 2,5 maand. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik heb geen idee hoe snel mijn haar groeit. maar als ik het net geverft heb kan ik na 1 week al weer uitgroei zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik niet, zeker nu ik witblond ben kan ik goed de uitgroei zien. Aan de ene kant wel handig, want het scheelt geld, maar aan de andere kant: ik wil lang haar!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:had je het afgeknipt dan ofzo? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Moest wel, ik had er nog een deel permanent in zitten. En dat ziet er raar uit, bovenin stijl en onderin ineens krullen. Het is nu zo lang: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja blond haar he? Lijkt gelukkig niet zo dun hoor. Best aardig wat volume. Blond haar is dun, maar veel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik het het in 1998 ook moeten afknippen. was door het vele zwemmen (wat ik toen nog deed) helemaal uitgedroogt en het was zo in een klit geraakt dat het er allemaal af moest. dus ik had ineens 5cm haar ipv haar tot 10cm boven m'n kont. . mijn haar is vanzichzelf al aan de bovenkant stijl en aan de onderkant golvend. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zo, da's wel klote ja. Flink stuk eraf. Maar zo lang zal ik het nooit hebben, mijn haar haalt het BH-bandje op de rug ( ) nauwelijks als het op z'n langst is. Het had bij mijn lichaam andersom moeten zijn: lichaam dun - haar dik i.p.v. lichaam dik - haar dun. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 17-06-2005 16:39] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja precies |
|
quote: De nieuwe Dove lijn ook! Die donkerblauwe flessen (intensive care ofzoiets)... Als ik m'n haar verf heb ik overigens maar 1 pakje nodig. Ik heb wel een extra grote verpakking (bepaald merk) en een moeder die de verf heel netjes verdelen kan . Mijn haar hangt zo'n 15 cm boven m'n broekrand. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |