|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is een waarheid als een.....hmmm.....koe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met meer kleren aan blijft Helena net zo lelijk hoor. |
|
quote: idd |
|
ok aether, als jij je lakcorset aantrekt gaan we daarna ff lekker discussieren |
|
quote: Hoezo? ..."Hate can only create more hate"... |
|
moooooooi! |
|
wel erg hoog opgesneden. Waar zijn haar kont en borsten gebleven? |
|
d'r kont zit aan de achterkant..... |
|
Dan ben ik nog steeds op zoek naar haar tieten |
|
Tiet'n heeft ze niet.. Maar wel een penis als ik 't zo bekijk.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Die 2 washandjes... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
whallah die meisje is lelik |
|
quote: Noem je dat al een penis The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb jij meer nodig dan?? |
|
quote: 'n klein piemeltje is ook een piemeltje hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Is dat een aanbieding? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: you're damn right dude |
|
zeg wiesdat nou eigenlijk? |
|
quote: Het eerste schaarst geklede lelijke gedrocht dat ik tegenkwam. ..."Hate can only create more hate"... |
|
tut, tut, tut, zeg het gaat toch niet om het uiterlijk....... Waar ben je die tegengekomen? want volgens mij hep ik die dunne spriet die ernaast staat al eens eerder ergens gezien, dat je hier nog fotos van neemt.... |
|
Overdrijven jullie niet een beetje? Bij 'gedrocht' en 'lelijk' kan ik me toch wel ergere dingen voorstellen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Eeeehm, ik heb die foto niet genomen hoor Ik kom niet op enge gothic festivals.. Ergens op een site van M'era Luna ofzoiets. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: true. in normale kleding is ze best acceptabel. |
|
quote: Klopt, en het hangt ook van je figuur af. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |