|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, je moet nog veel leren. Overigens is de hele post van phriar onnodig, het hele stuk is samengevat in zijn laatste paragraaf. Als hij alleen dat had gepost had ik nu niet het gevoel dat ik weer een paar kostbare minuten van mijn tijd heb verspilt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:lol, sorry quote:haha, weer gelijk, maar toch vind ik het wel erg interessant en hij beschrijft alles wel lekker "duidelijk" |
|
tnx ... "Analisme" - samenvattende term voor theoriën voor het eerst gespuit door Azagtoth in het jaar 2004 na christus. "Anale uiterlijk van de vrouw" Aldus sprak Azagtoth [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 23-01-2004 22:31] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
[quote]Op 22 januari 2004 15:19 schreef Azagthoth het volgende: Haha, je moet nog veel leren. ...Vertel!! |
|
Vond geen topic over vrouwen met lang haar, dan maar hier, bekijk die eens: en die: , hoeveel shampoo draaien die er zo per week door Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Weinig wassen schijnt beter te zijn voor je haar Hatsjikidee! |
|
is dt überhaupt mogelijk??? lijkt me fake... Bruce Banner |
|
wat een lange hangplanten mvg wk10 |
|
In Utrecht zag ik laatst ook een vrouw lopen met bijna zulk lang haar als die onderste foto. Het zag er niet mooi uit overigens... Hatsjikidee! |
|
Altijd beter dan die postnatale doos met nagels van tig centimeters.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Lastig headbangen spelfout weggehaald... |
|
quote: WHIPLASH!! letterlijk en figuurlijk.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Denk ik ook, ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die foto's doen me ergens denken aan zo'n sprookje. Repelsteeltje ofzo. |
|
quote:Alleen zou 't in dit geval Lepelsteeltje zijn dan... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Retestreepje... ohoh... hah... hoh mvg wk10 |
|
quote: Klopt, daar klom de prone schins langs de haren van Repelsteeltje naar boven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Om hem dan te pijpen of zo? Raponsje zeker? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Laatste oftopic, doet me denken aan de film Airplane, vliegtuig is in de problemen dus de commandat "We must get to the tower", den dwazerik van de bende "The tower, Rapunsel, Rapunsel", springt vrolijk rond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: veel, maar het bespaart de wc papierkosten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[quote]Op 26 november 2004 14:13 schreef Wolveken het volgende: Om hem dan te pijpen of zo? Nee, dat is in het sprookje van Tepelstreeltje. |
|
quote: Meer dan rasta's in heel hun leven... "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Dat kan hoor, ik heb ook een meisje gekend met haar tot de enkels, maar zij was best lang (waarschijnlijk langer dan die Aziatische meisjes), dus het haar zal wel ongeveer even lang zijn geweest als dat van het meisje op de onderste foto. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 29-11-2004 10:52] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wel zonde dat iedereen (incl. me) bij iets dat anders is dan "normaal" gelijk denkt dat het nep is. Best wel een zieke ontwikkeling imho. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |