|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Langzaam afvallen is ook het beste! Kan je lichaam er het beste aan wennen! Ander word je een jojo.... Scheap droomt denk ik vaak dat hij een vrouw is met cup g.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Inderdaad, ik doe mijn best. En wacht maar tot hij rugpijn heeft! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehehe, precies! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dan gaat ons schaepje mekkeren! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zou ie in zijn dromen dan ook genomen worden dan? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Anaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nou nou nou....dames dames dames....houd u t netjes....? |
|
Tuurlijk, ik had het ook reetneuken kunnen noemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Of strontstampen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Praat dan lekker op mannelijk niveau en noem t zo |
|
Of riool aanleggen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ach, ik kan wel een heel woordenboek voltypen met synoniemen voor anaal of aanverwant... Te veel mannen om me heen gedad denk ik.... Gelukkig ben ik nog steeds heel vrouwelijk... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Maar dat anaal he....is dat niet iets typisch vrouwelijks dan? |
|
quote: Ik ook hoor, en hiermee zijn we weer ontopic. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vrouwen en hun UITERLIJK achtelijke hoer! Bazzio Attacks!!! |
|
Wat bedoel je bazzio, italiaanse relnicht van me |
|
Nou nou nou, niet meteen zo gaan schelden.... Nergens voor nodig... @ Levi: Wat draag jij dan het liefst/ Broek of rok? Ik heb eigenlijk toch wel het meest eeen rok aan... Ik draag zelden een strakke broek, maar wel een die strak zit bij de heupen en dan heel wijd uitloopt.... En als ik een strakke broek aan heb dan heb ik er nooit een kort truitje op... Edit: strakke broek als in een spijkerbroek [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 22-06-2005 22:46] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik scheld niet ik geef hem een compiment |
|
quote: Ik draag beide, als ik een broek draag is het een taillemodel, ik haat heupbroeken, ik vind het te hoerig en zelfs bij hele slanke vrouwen druipt het vel en/of vet eroverheen. Qua rokjes hooguit 10 cm. boven de knie, met panty, anders vind ik het te kort. Als het rokje wel tot de knie komt eventueel zonder panty, als het warm is. Ja, ik ben een zeur. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maar wel offtopic. Daar is het lultopic voor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: + 1 *zucht* Jaaa ik mekker, ik weet het. Maar daar was dit topic toch voor? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Hehehe, same here! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Om te mekkeren!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |