IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vrouwen en hun uiterlijk. Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 19-07-2005 2:22 by Argh Profiel van Argh



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-07-2005 2:23 by Infaustus Profiel van Infaustus

laat ze er dan meteen helemaal afhalen


No meat is sweater


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-07-2005 2:23 by Infaustus Profiel van Infaustus

en laat je spraakcentrum amputeren


No meat is sweater


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-07-2005 2:25 by Argh Profiel van Argh

spraakcentrum? hahaha


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-07-2005 5:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 juli 2005 1:57 schreef verzin t is het volgende:
Nou we het toch over borsten hebben wat denken jullie ben 17 jaar heb cup 70G weeg 56 kilo en ben 1,72 lang, mensen om me heen zitten te pushen dat k ze moet laten verkleinen omdat ik redelijk veel rugklachten heb, maar ik wil eigelijk geen littekens das t enige waar ik tegenop zie verderrest maakt het me niets uit zoveel gevoel heb ik toch niet in die dingen.

Don't know what to do anymore

Heb je erge rugklachten, wil je nog ergere rugklachten, of liever wat littekens.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 19-07-2005 7:44 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 19 juli 2005 1:57 schreef verzin t is het volgende:
Nou we het toch over borsten hebben wat denken jullie ben 17 jaar heb cup 70G weeg 56 kilo en ben 1,72 lang, mensen om me heen zitten te pushen dat k ze moet laten verkleinen omdat ik redelijk veel rugklachten heb, maar ik wil eigelijk geen littekens das t enige waar ik tegenop zie verderrest maakt het me niets uit zoveel gevoel heb ik toch niet in die dingen.

Don't know what to do anymore


Aan de ene kant zou ik je ook aanraden om een verkleining te doen omdat 't echt buiten de proporties is, 't is niet in verhouding omdat je ondanks je grote cup best wel smal bent en daardoor zoveel last hebt van je rug, 't is gewoon té...
Maar aan de andere kant raad ik je 't ook nog af en zou ik een paar jaar wachten omdat je borsten nog doorgroeien tot minimaal je 21e soms nog zelfs tot je 24e en als je nu een verkleining zou laten doen dan kan 't gebeuren dat je straks tussen je 21e en je 24e weer je oude maat terughebt en dat zou dan zonde zijn van de operatie maar 't verschilt per persoon.

Ik heb bijna 2 jaar geleden een verkleining laten doen en ik was ook bang voor de littekens maar ze beginnen nu heel goed te vervagen en je ziet er steeds minder van, voordat ik 't liet doen heb ik bij een vriendin gekeken die 't 4 jaar geleden had laten doen en toen zag je er écht niks meer van,je moet er écht lettelijk en figuurlijk met de neus er bovenop zitten wil je echt iets kunnen zien !!!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 8:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 7:44 schreef Mirandarijntje het volgende:
Aan de ene kant zou ik je ook aanraden om een verkleining te doen omdat 't echt buiten de proporties is, 't is niet in verhouding omdat je ondanks je grote cup best wel smal bent en daardoor zoveel last hebt van je rug, 't is gewoon té...
Maar aan de andere kant raad ik je 't ook nog af en zou ik een paar jaar wachten omdat je borsten nog doorgroeien tot minimaal je 21e soms nog zelfs tot je 24e en als je nu een verkleining zou laten doen dan kan 't gebeuren dat je straks tussen je 21e en je 24e weer je oude maat terughebt en dat zou dan zonde zijn van de operatie maar 't verschilt per persoon.

Ik heb bijna 2 jaar geleden een verkleining laten doen en ik was ook bang voor de littekens maar ze beginnen nu heel goed te vervagen en je ziet er steeds minder van, voordat ik 't liet doen heb ik bij een vriendin gekeken die 't 4 jaar geleden had laten doen en toen zag je er écht niks meer van,je moet er écht lettelijk en figuurlijk met de neus er bovenop zitten wil je echt iets kunnen zien !!!



Ik vind het goed van je Miranda. Zulke dingen lijkt me best moeilijk beslissen.
Ik laat ze natuurlijk vergroten


Echt NO WAY


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-07-2005 12:54 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 juli 2005 7:44 schreef Mirandarijntje het volgende:
Aan de ene kant zou ik je ook aanraden om een verkleining te doen omdat 't echt buiten de proporties is, 't is niet in verhouding omdat je ondanks je grote cup best wel smal bent en daardoor zoveel last hebt van je rug, 't is gewoon té...
Maar aan de andere kant raad ik je 't ook nog af en zou ik een paar jaar wachten omdat je borsten nog doorgroeien tot minimaal je 21e soms nog zelfs tot je 24e en als je nu een verkleining zou laten doen dan kan 't gebeuren dat je straks tussen je 21e en je 24e weer je oude maat terughebt en dat zou dan zonde zijn van de operatie maar 't verschilt per persoon.

Ik heb bijna 2 jaar geleden een verkleining laten doen en ik was ook bang voor de littekens maar ze beginnen nu heel goed te vervagen en je ziet er steeds minder van, voordat ik 't liet doen heb ik bij een vriendin gekeken die 't 4 jaar geleden had laten doen en toen zag je er écht niks meer van,je moet er écht lettelijk en figuurlijk met de neus er bovenop zitten wil je echt iets kunnen zien !!!



Dit lijkt me een goed advies.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-07-2005 12:55 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Zal ik mijn borsten ook laten vergroten?


Zenial


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-07-2005 12:56 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 juli 2005 12:55 schreef Zenial het volgende:
Zal ik mijn borsten ook laten vergroten?


Jaa!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 12:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 12:55 schreef Zenial het volgende:
Zal ik mijn borsten ook laten vergroten?


Ja hoor, maar je bent offtopic. je bent een man


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-07-2005 13:15 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 juli 2005 12:58 schreef zillah-morte het volgende:
Ja hoor, maar je bent offtopic. je bent een man


Misschien wil hij meisje worden!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-07-2005 13:16 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik ga meer bewegen, en minder eten.


Bloodied by the thorns beside the leaves


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-07-2005 15:55 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 19 juli 2005 13:16 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ik ga meer bewegen, en minder eten.


ehm...niks mis toch met jou figuur?
Alleen die vlechtjes uit je haar doen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 19-07-2005 16:02 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Minder eten is niet vaak een goed idee om af te vallen.... Dat hou je een maand vol en daarna ga je weer gewoon eten wat betekent dat je verloren gewicht er zo weer aan is... Gewoon je eetpatroon en eetgewoontes veranderen, das iets heel anders dan gewoon 'minder eten'... Dus meer sla (of iets dergelijks) en minder pizza e.d. en niet al het eten van de dag in 2 keer naar binnen stouwen, maar 5 keer per dag kleine beetjes enz enz enz....
Tot zover dit bulletin...
But it's true!

*typetyfus

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 19-07-2005 16:04]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2005 16:02 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

deze week 60 km gefietst kan het meteen merken aan m'n spieren die meteen weer veel steviger aanvoelen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 16:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 16:02 schreef Cadaveria het volgende:
deze week 60 km gefietst kan het meteen merken aan m'n spieren die meteen weer veel steviger aanvoelen


Ik zondag 40 . Ik zag iemand die op jou leek


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 19-07-2005 16:21 by Timebaby Profiel van Timebaby

[quote]Op 16 juli 2005 2:21 schreef Schaep het volgende:
Dat Indonesische vrouwen grote borsten hebben, mijn negerin is half-Indonesisch (pindakaas), dus ik kan het weten.

't klopt niet helemaal wat je zegt, ik ben 1/4de indisch en heb een bescheiden cup B.
ik klaag niet,klein maar fijn!


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2005 16:23 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 juli 2005 16:07 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zondag 40 . Ik zag iemand die op jou leek
ik zag ook iemand die op jou leek... maar zeist ligt geen 20 km van Utrect af hoor


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 16:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 16:23 schreef Cadaveria het volgende:
ik zag ook iemand die op jou leek... maar zeist ligt geen 20 km van Utrect af hoor

Nee weet ik wel, ik ben 2 keer heen en weer gefietst


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2005 16:29 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 juli 2005 16:27 schreef zillah-morte het volgende:
Nee weet ik wel, ik ben 2 keer heen en weer gefietst
pffff jij liever dan ik.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 16:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 16:29 schreef Cadaveria het volgende:
pffff jij liever dan ik.

Ik deed het om verschillende redenen. Is goed voor me. Ik heb geen conditie, en hoopte door de eventuele aanwezige zon een kleurtje te krijgen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-07-2005 16:34 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 juli 2005 16:32 schreef zillah-morte het volgende:
Ik deed het om verschillende redenen. Is goed voor me. Ik heb geen conditie, en hoopte door de eventuele aanwezige zon een kleurtje te krijgen
Ik kom altijd aan als een tomaatje. Ik probeer heel snel te fietsen voor mijn conditie (ga dus gewoon te laat van huis) 't is te warm om zo hard te fietsen en na die 60 km heb ik echt pijn in mijn gat. Ik kreeg wel onderweg door iemand de opmerking "sproeten koningin" toegeworpen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-07-2005 16:36 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 juli 2005 15:55 schreef IceQueen het volgende:
ehm...niks mis toch met jou figuur?
Alleen die vlechtjes uit je haar doen

Die zijn eruit. Tsja, dat zegt men, ik denk er zelf echter anders over.


Bloodied by the thorns beside the leaves


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-07-2005 16:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 juli 2005 16:34 schreef Cadaveria het volgende:
Ik kom altijd aan als een tomaatje. Ik probeer heel snel te fietsen voor mijn conditie (ga dus gewoon te laat van huis) 't is te warm om zo hard te fietsen en na die 60 km heb ik echt pijn in mijn gat. Ik kreeg wel onderweg door iemand de opmerking "sproeten koningin" toegeworpen

Oh ik wil juist graag weer fietsen. Alleen om elke dag naar mijn werk te fietsen is wat ver (70 heen en wat denk je....70 terug )


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen