|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik word ook een stuk geiler van mezelf als ik er "mooi" uitzie (dmv leuke kleding, mooie make up etc.). |
|
zoals ik bijvoorbeeld moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: een die pulserende plastic worm helpt ook |
|
quote: Je hebt best intelligente lullen hoor. |
|
Ik zit te twijfelen of ik mijn haar zal blonderen of dat ik dat het zwart hou. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
als je je zwarte haar gaat blonderen wens ik je veel succes aangezien eht of groen of oranje zal worden of je gaat 6 uur bij de kapper zitten |
|
quote:Zwart. |
|
quote: Ik heb het eerder gedaan, het valt mee, gewoon 2x bleken en dan is het midden-blond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb al zo'n 6 jaar zwart, vandaar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
knap mijn zwart is er na 80 keer ontkleuren en blonderen nog niet uit het is nog steeds oranje |
|
Ga voor blond. |
|
Blond..'t is natuurlijk wel een goed excuus om tijdelijk lekker dom te mogen doen... |
|
Vaag, moet je Super Blonde van L'Oreal gebruiken, 1 pakje per keer en dan 2x achter elkaar, niet geweldig voor je haar natuurlijk.. Maar misschien heb jij veel en/of dik haar, dan is het altijd lastiger. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Nee. |
|
quote: Yeah!! Ik probeer het gewoon, na het bleken moet je er een pakje blonde verf in doen om het te egaliseren. (Denk ik.) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: dus 6 jaar verf je het al telkens weer zwart of is het je eigen kleur? als het geverfd is 6 jaar lang krijg je dat er nooit uit in 2 keer blonderen de blondering is niet meer als 6 jaar geleden, zo sterk mag niet meer |
|
quote: Ik heb de voorste 5 centimeter van mijn haar geblondeerd, zo'n 3 maanden geleden, van oor tot oor, en dat is redelijk gelukt. (Heb het nu groenachtig (Geverfd!!).) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Van zwart naar goed blond lukt je inderdaad niet meer met de huidige verf/ontkleurings producten. Maarre, waarom blond? |
|
Precies. Waarom? |
|
quote: Omdat ik zwart zat ben. Ik weet niet meer wat ik met mijn haar wil. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik heb dun en heel erg weinig haar het is gewoon het stuk waar ik zwart in heb gehad dat niet blond wil worden maar ik wacht nog ff en dan knip ik het gewoon eraf en ik heb al 12 keer geblondeerd en ontkleurd met het sterkste van het sterkste en alle merken |
|
Vaag, mijn voorste stuk haar was wel goed gelukt, maar nu ga ik twijfelen, want het gaat wel om al mijn haar. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 13-12-2004 23:05] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Lang houden. Dat iig!!!! |
|
quote: Humzz wat dacht je van strengen (redelijk brede banen) blonderen en dan een knal kleurtje erin gooien wat tegen je zwarte haar afsteekt. Alles beter dan blond in ieder geval, ik vind dat gewoon niet mooi hehe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |