IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opname technieken, microfoons e.d. [deel 3] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-12-2007 15:48 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Niet zo heel erg maar ik heb wel een broer die verslaafd is aan het uitzoeken van computer apparatuur. Ik heb zelf geen verstand van minimum eisen enzo.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-12-2007 15:51 by jbassist Profiel van jbassist

Snelle compu met mooi wat RAM kom je al ver mee.
Als je dat hebt kun je gewoon een simpele interface als een Mbox of een firepod kopen.
Paar mics en stands/xlrs kopen en je bent klaar.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-12-2007 15:56 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

het is wel de bedoeling dat ik het op heeeel veeeeel sporen op kan nemen.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-12-2007 15:58 by Jällö Profiel van Jällö

Wat is je budget ongeveer?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2007 15:59 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 december 2007 15:56 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
het is wel de bedoeling dat ik het op heeeel veeeeel sporen op kan nemen.


Euh, JB, verbeter me als ik het fout heb, maar het makkelijkst is volgens mij met mics een mixer in en dan de computer in (cubase ofzo).



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel