IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opname technieken, microfoons e.d. [deel 3] Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2008 16:38 by jbassist Profiel van jbassist

Mwha, inhoudelijk staat er veeeeeeeel meer nuttigs in als sos imo, ik heb echt mega veel leuke trucjes e.d geleerd van dat blad even kijken of ik hem ook al heb...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-04-2008 16:41 by spectre Profiel van spectre

Er staat een interview in met mijn held Alan Parsons


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2008 16:44 by jbassist Profiel van jbassist

Beter, hopelijk is mijne er morgen ofzo, heb hem nog niet binnen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-04-2008 21:35 by jbassist Profiel van jbassist

Gvd..

Heb weer wat breakthroughs op het gebied van compressie, allerjezust wat biedt dit mogelijkheden
Ik hou van compressie


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 23-04-2008 21:50 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Ik wil dat ook allemaal weten



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-04-2008 21:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 april 2008 15:44 schreef spectre het volgende:
Ik heb mijn eerste 'Tape Op' nu ook binnen Jables
Maar dit moet beter zijn dan SoS, sorry dat zie ik niet zo. Inhoudelijk niet, maar wat me vooral stoort is de opmaak.. Jan met de Pet!

Maar opzich wel leuke interviews
Hij is ook hier op de deurmat gevallen


When your people matter, menstrual health matters


INIURIA
Heb ie nog dikke nutt'n?
Usericon van INIURIA
Posted 24-04-2008 11:03 by INIURIA Profiel van INIURIAhttp://www.myspace.com/iniurianl

Iemand ervaring met de Lexicon Lambda USB? Is een externe kaart via USB net zo snel al bijv. een pci-kaart met break-out box? Ze garanderen zero latency maar dit klinkt te mooi voor woorden...jawel.

Wil gitaar en zang opnemen en het liefst met Cubase. Drums met Drumkit from Hell.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2008 11:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 april 2008 21:58 schreef Fusion het volgende:
Hij is ook hier op de deurmat gevallen


Hier ook

Staan interessante artikelen in


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-04-2008 12:07 by jbassist Profiel van jbassist

Ghehehe, als jullie mij niet hadden

Probleem hier.. mijn beeldscherm kapte er net mee maar het is niet het beeldscherm maar de input/kaart denk ik. alles is gewoon zwart, heb al andere beeldschermen geprobeert, wat de hel kan er mis zijn?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-04-2008 13:41 by jbassist Profiel van jbassist

GVD.

Nog geen tape op.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2008 15:55 by Snaack Profiel van Snaack

Arme jij. Hebben wij hem dankzij jou allemaal al binnen, heb je hem zelf nog niet.

Maar goed, je woont natuurlijk wel in achtergebleven gebied, misschien is er een wiel van de postkoets afgelopen


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-04-2008 16:24 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2008 16:36 by Snaack Profiel van Snaack



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-04-2008 16:38 by jbassist Profiel van jbassist

Ghehe...

Geniale plannen voor de nieuwe DrDoom aan het maken iig, als het allemaal doorgaat, gaat die plaat knaitertje vet opgenomen worden, niks geen cutting corners
Siked tot en met.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-04-2008 16:40]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-04-2008 18:01 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 24 april 2008 11:03 schreef INIURIA het volgende:
Iemand ervaring met de Lexicon Lambda USB? Is een externe kaart via USB net zo snel al bijv. een pci-kaart met break-out box? Ze garanderen zero latency maar dit klinkt te mooi voor woorden...jawel.

Wil gitaar en zang opnemen en het liefst met Cubase. Drums met Drumkit from Hell.
Niet specifiek met die kaart maar snelheid klopt wa. Je sluit je versterker of powered monitoren ook gewoon op de outputs van die kaart aan (komt je pc geluid ook door), net als je bij een pci-kaart zou doen. Snelheid is ook wel weer van je pc afhankelijk dan. Stel je hebt een donders oude bak die niet zoveel trekt, dan kun je de grootte van de buffer in de asio-drivers vd kaart wat hoger zetten, maar dan wordt je latency ook wat groter.
Ik heb een betrekkelijk oude kaart, terratec dmx6ire 24/96, bij buffer van 192 samples en 48kHz heb ik daggik 4,1ms latency. Kan ook sneller, maar dan gaat ie wel clippen als ik cubase + fx + vsti's (zoals ezdrummer met dfh) + reason draai. Dus daar ook wel van afhankelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-04-2008 18:02]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-04-2008 19:47 by jbassist Profiel van jbassist

Holyshit..
bezig met nieuwe mics kopen
Voorlopig:
Audix D6
Zelfbouw Subkick, maar die is al klaar dus hehe
2X Audio Technica at2020's, als tijdelijk overheads.
2x Behringer Ecm8000's, voor rooms (Aanrader als roommics)

En mischien nog een audix i5 als het budget het toelaat en ik niet teveel verzuip deze maand hehehe


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 26-04-2008 21:33 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Een mens zou er toch gek van worden..

Uren bezig geweest met levelen, routen, etc.. alles om die rare crackle en iets wat lijkt op 'Damn, wat probeer je veel over één kanaal te vrotten!' op te lossen... en maar niet lukken..

Oudere versie van de drivers en managementsoftware van m'n M-Audio geïnstalleerd.. en het draait weer als een zonnetje!

Geen kraak, ruis, etc. wat dan ook!

Nieuwste software-versie lijkt dus m'n Nuendo-channels te verneuken.. mopperdemopper..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-04-2008 20:55 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Aangezien ik het 'Laat je band eens horen'-topic niet vinden kan..

www.paulvangeldrop.nl/mp3/Maintheme.mp3

De eerste concept-versie van een soundtrack waar ik mee bezig ben. Gebruikte VSTs: Edirol Orchestra, Symphonic Choirs en Steinberg The Grand 2. Dit alles licht overdekt met de Waves C4 en PSP Vintagewarmer.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-04-2008 21:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Vet! Klinkt als een jaren '80 horrorfilm uit Italië. En dat is dus een compliment, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-04-2008 22:15 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Thanks Wim!

De uiteindelijke versie wordt, als ie in het echt gaat klinken zoals ik 'm in m'n hoofd heb, erg gaaf worden; dit is nog maar een ruwe schets, maar ik vond 't leuk genoeg om 'm te laten horen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-04-2008 0:26 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 27 april 2008 20:55 schreef Illusione het volgende:
Aangezien ik het 'Laat je band eens horen'-topic niet vinden kan..


Ja dat is echt klote.. Ik heb het al een aantal keer aangegeven hier, maar schijnbaar is het te lastig om die zoekfunctie aan te passen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-04-2008 0:29 by Snaack Profiel van Snaack

Dat ook gok ik. Daarnaast is er momenteel niemand die aan de code van ZM werkt..

Ik vermoed dat dat ook zo zal blijven trouwens..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-04-2008 0:29]


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-04-2008 11:01 by Daops Profiel van Daops

Afgelopen weekend toetsen opgenomen met o.a. deze orgeltjes:



Erg tevreden tot dusver


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-04-2008 11:04 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Korg MS2000 is vet!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-04-2008 12:01 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Zie ik daar ook een Korg Triton ? Da's ook altijd een fijn bakkie.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen