|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wees maar blij met je topic dan! ik ga zo een MARTIN BECK film kijken, Sjöwall/Wahlöö detective serie! supertje goed, en helemaal in het zweeds! I Find That I Am Not There... |
|
Master And Commander, prima film. Goede actie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Daar kijk ik echt naar uit, morgen of overmorgen ga ik hem zeker zien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Transformers the movie ; blijft geniaal Who disturbs my coronation? -Coronation Starscream? This is bad comedy... Megatron? -Here's a hint! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Cronos . Niet onaardig |
|
Gister Hellraiser 5 gekeken met mn vriendin Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik geloof dat elke ZM'er nu onderhand deze film heeft! Geweldig! Ja de vernietiging van Starscream blijft prachtig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb die film niet Maar zou hem natuurlijk wel dolgraag willen zien Ik heb gister Kill Bill gezien, geweldige film. Zeker een aanrader. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik wil naar finding Nemo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik ga donderdag. Al heb ik hem al vier keer gezien hehehehe Zenial |
|
quote:Zelfs als de eerste helft wat wazig is? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Braindead huh!? That's nice... |
|
quote: jezus, ik vond em na 1 keer al meer dan genoeg.. Het probleem met dit soort films is het disney verhaaltje, ik kots ervan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is je eigen schuld, moet je maar niet naar een disney-animatie film gaan kijken. |
|
quote: mja, je hoopt dat ze er misschien is wat van leren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wie moet wat leren van een animatie film over een vis ? |
|
quote: ik bedoel het verhaal natuurlijk. Het is altijd zo voorspelbaar en standaard "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik zou het niet weten, ik kijk niet naar kinderfilms. |
|
quote: Geweldige film! Ik wil naar de Passievrucht. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Die was juist erg helder voor mij. De eerste helft was zeer wazig. Maar dat lag aan mijn toestand... (aangeschoten Miriam?? uhm JA....) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: VANDAAAAAAAAAAAAAAG Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Schijnt eigenlijk wel goed te zijn... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Alle Pixar films zijn goed KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik huur m wel es op DVD dan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Mja je moet ook niet naar zo'n film vanwege het verhaal. De computeranimatie is gewoon fantastisch en de grappen en verwijzingen naar andere films zijn erg lollig. Dat het ene visje het andere visje gaat zoeken is alleen interessant voor als je tot de doelgroep van 5-12 jarigen hoort... Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |