|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Drie uitstekende films! Simple Plan vind ik de beste film van Sam Raimi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net terug van Return of the King Goeie film en het viel me allemaal wel mee met dat zogenaamde sentimentele gedoe (afgezien van het eind natuurlijk) |
|
gisteren con air nog maar weer eens uit de kast gepakt blijft een heerschfilm http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Gisteren gezien: Bruce Almighty |
|
High Plains Drifter Western. The Boys From Brazil, ok wel een goede. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 07-01-2004 10:14] |
|
Van het weekend maar eens Discovery of Heaven uit de kast gepakt. Best een aardige film, hoewel het boek 100 keer beter is, maar dat geldt natuurlijk voor iedere verfilming... Waag eens een dansje! |
|
quote: mja zo geweldig vond ik em niet. Dat sentimentele gedoe had eruit gemoeten en ze hadden zich net zoals bij Ace Ventura, op de humor moeten richten. Gisteravond Jaws gezien, hij blijft goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: I beg to differ. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik vind de eerste helft best leuk, maar die tweede helft is zo klef dramatisch moralistisch yuck... Zenial |
|
Lucky Numbers Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Das waar, maar ik vond het verder een hele leuke film!! |
|
Secretary gedownload en nog eens bekeken... Hij blijft wel goed |
|
quote: Dat soort films hoor je te kopen of legaal huren! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij is nog niet uit op DVD. Ik heb wel gezocht, hoor... |
|
quote: Precies.. en hij is waarschijnlijk te non-mainstream om bij de aanbiedingenbak te belanden, en om er nou 20 - 25 euro aan uit te geven... |
|
Cypher gekeken best gave film. En natuurlijk Psycho van het weekend. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Kopen doe ik zowiezo wel, als hij uitkomt, hoor. |
|
quote: Da's raar want ik heb hem wel op DVD en al een half jaar.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik reageerde een beetje snel want ik ben een grote filmliefhebber en vind dat juist de wat onbekendere producties het verdienen om gesteund te worden. Iemand zei laatst tegen mij: 'Goh ik heb 1000 films thuis liggen en jij maar 150, en dat voor een filmliefhebber'. Hij is wel zo'n gaye download 'verzamelaar'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In de Free Record shop, of de FNAC ligt hij hier alleszins nog niet... Van waar heb jij hem? |
|
quote: RoDisc. http://www.rodisc.nl/ momenteel hebben ze hem volgens mij ook niet maar ze kunnen hem bestellen. Op Amazon is die ook te koop vlgs. mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gisteren Braveheart nog op DVD gezien. Gave film. En ik denk dat ik straks Star ship troopers effe op DVD ga aanschaffen (niet al te duur DVD als ik het goed heb gezien). |
|
quote: Ik zag Starship laatst bij de Shell liggen. Weet niet of hij er nu nog ligt maar zo ja dan kan je hem voor AirMiles scoren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehehe ik ben ook zo'n gaye download verzamelaar Maar ik ben nu ook DVD's aan het kopen. Niet al te veel want ik heb geen inkomen, maar ik wil wel altijd de beste versies van dvd's met de meeste extra's Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |