![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Desperado is inderdaad van Robert Rodriguez... ![]() |
|
Ik bedoel maar...ik weet niet veel, maar die dingen nou weer net wel You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote:Hmm, dat had ik dus bij Starship Troopers niet bepaald. Heerlijk cynisme dat er in die film van af droop, met name in het eerste deel van de film. Then again, ik had het boek ook allang gelezen; wellicht heeft dat m'n plaatje een beetje beinvloed. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Very Bad things- heerlijk fout I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Mja ik vind ook Starship Troopers van een iets hoger niveau. Daar zit nog net iets achter zeg maar. Maar als je de kwaliteit van Daredevil en the Fast&Furious vergelijkt kan ik je alleen maar gelijk geven jah... hehehe... allebei meuk. Oeh was ook leuk trouwens, pas op tmf chat hahaha vroegen ze wat de mensen nou de beste film van 2003 vonden. Heerlijk om te zien wat het tmf-publiek nou goede films vinden. Kwamen echt titels als "Swat", "2 Fast 2 Furious" en "Jeepers Creepers 2" voorbij ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik, als opper-comic fan hier ![]() Maargoed, nu is het wachten op de nieuwste Punisher. Starship troopers is eigenlijk een briljante film, jammer dat verder dat maar weing vinden. Ik hoop dat er ooit een squel komt onder leiding van Verhoeven. ![]() |
|
starship trooper en briljant hahaha.. Nee ik vond het verhaal echt TE slap voor woorden, de effecten waar zeker naar behoren en de vechtscenes zijn daarmee ook wel de hoogtepunten. Verder zeer matig "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Heb vorige week Skulls gezien en gisteren Skulls II, ze zijn alle twee wel goed, maar ik heb beter film gezien To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people ![]() |
|
Gisteren Pirates of the carribean gekeken en vond ik wel een mooie film leuk acteerwerk van depp en goede visuele effecten. Daarna heb ik dreamcatcher gekeken, vond ik ook een leuke film lekker vaag en goed acteerwerk van Damian Lewis(cptn.winters in band of brothers). Kortom het was een goede film dag gisteren. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: 2 heb ik niet gezien. I was echter zeeeeeeeeer slecht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:II was zo mogelijk nog minder. Het idee van het verhaal was hetzelfde, uiteraard, alleen werden de personages nog maar iets minder ver uitgediept ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Wacht even... Nog minder? Wist niet eens van het bestaan van een deel 2. Wilde het ook niet weten eigenlijk... ![]() |
|
plot was nogal onlogisch in het tweede deel en buiten dat zeer voorspelbaar "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Erg grappig vond ik dat ze in The Skulls II weer een acteur uit Dawson's Creek de hoofdrol lieten spelen. Helaas wegens kutfilm en geen geld hadden ze maar iemand genomen die maar heel eventjes had meegespeeld in DC. ![]() Zenial ![]() |
|
Ik vond ze alle twee niet super slecht maar ook weer niet super goed, alleen jammer dat het verhaal bijna helemaal het zelfde was To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people ![]() |
|
heb tenet het grootste gedeelte van american pie3 gezien, alleen moest boodschappen gaan doen ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: The Skulls.. wat een trieste film ![]() ![]() |
|
quote: Piraatjes rulen!! ![]() Dreamcatcher vond ik het eerste half uur en goede aanzet, maar dan werd het steeds slechter. Komaan, nen lintworm die de wereld wil vernietigen..djeee ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: da kan ook nie anders volgens mij. A.P. heeft superzalige droge humor. Maar toch wacht ik tot ie in de videotheek staat ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: ... met als simpele reden dat ge gewoon àlles huurt wat in de videotheek staat heheh ![]() Na mijn examens nog s een fielmpjen kieken Vlientje? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: staat ie ook, me zus had em bij videoland gehuurd My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Maar je kunt de film als visie op een mogelijke toekomstige maatschappij, lmos van ded aliens. Dan is die film prikkelender als het brave startrek. maar goed, smaken verschillen. ![]() |
|
quote: ma ba ja!!!! en Dungeons en Dragons spelen??? wanneer heb je gedaan? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: dan is ie juist uit of zo? vanavond eens kijken of ie er al ligt ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |