|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SWAT, mja.. wel leuke akties in het begin, maar niets specials.. |
|
quote: Waar ben je gister heengeweest dan? Ik in Rotterdam Pathe... Dordrecht is niet zo ver daarvandaan, vandaar.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
in adoorn is ook alleen de neerlandsche versie, kutzooi... ik wacht wel tot hij als dvd in de videotheek ligt... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Die chinezen deden me de hele tijd om elfen denken. Die ene acteur die de woestijnbandiet speelt was precies de chinese Johny Depp. mvg wk10 |
|
vandaag Fear en loathing in Las Vegas weer eens gekeken. blijft goed. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Basic, verassende film meer heb ik er niet over te vertellen. dood |
|
quote: Ehh OK, dat kan natuurlijk... Ik heb ook wel vergelijkingen met de Matrix gelezen... LOTR is toch Depp-loos |
|
Kill Bill, was erg indrukwekkend. Op sommige momenten zeer traag maar ik vond het camerawerk en beeldovergang erg mooi. Het verhaal is dan niet je van het maar ik verveelde me geen minuut en het einde was wel lekker anti-climatisch (zo van: hé nee, nu al?) Al met al wel een waardige tarantino maar niet zo toegankelijk imho. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Raging Bull, geweldig werk van DeNiro! Puike film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vandaag ff Enemy at the gates uit de kast gehaald blijft een goede film SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Debs, debielen, mongolen. LOTR puilt er van uit. mvg wk10 |
|
Finding Nemo Op het grote doek in Brussel. Dus moest nog even opletten dat ik niet de Franse versie zou nemen. Ging gelukkig goed. maarre... |
|
quote:LOL. Je zou puur al moeite moeten doen om naar de VF te gaan. Dat gebeurt toch echt niet "per ongeluk"? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gisterenavond 28 days later gezien, was een ietwat vage film, maar wel vermakkelijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
MST3K: Deathstalker and the Warriors from Hell Geniaal! Zenial |
|
quote: Best veel...je moet de lefjes en orcs alleen ff wegdenken. Dan komt er nog bij dat beide een vrij generiek goed vs kwaad verhaal hebben en de vergelijking is al snel gemaakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Master and commander", Dat is nu nog eens een film die ik echt wou zien, en waar ik ook tevreden over was achteraf: Vooral mooi hoe de sfeer aan boord van het schip wordt weergegeven. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Finding Nemo erg lief Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ... dan blijft er van LOTR niets over, en CTHD blijft gewoon 'Chinese puber speelt met zwaard en doet puberig in het algemeen tegen een wat mysterieuzerige achtergrond'... maar LOTR is een sprookje, een queeste, naar mijn idee gaat CTHD meer over de karakters dan per se over dat zwaard. |
|
Ik heb afgelopen vrijdag weer Interview with the vampire gezien (voor de 100e keer) Hij blijft gewoon goed!! |
|
Finding nemo, en hij heerste! |
|
quote: Ik ben wat achterdochtig, maar iedereen juicht er zo hard over dat ik 'm maar aan het downloaden ben. Je moet wat... |
|
gister Nightstalker gezien, over het leven van Ramirez, die Los Angeles in 85 opschrikte door brute satanische moorden te plegen... erg goed Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Footloose. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |