|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gister aaf School of rock gekeken en ondaks al het slechte wat ik er van iedereen over hoorde vond ik het toch echt een heerlijk meesterlijke film |
|
quote: Ik wil hem ook zien. Maar ik wacht totdat ik hem kan huren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik vond het verder overigens een rukfilm, alles is gejat van Texas Chainsaw Massacre en nog slecht ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Bowling for Columbine, hij is echt heel goed! Ik heb net Dawn of the Dead op video gekregen dus die ga ik zo maar eens bekijken! |
|
quote: Nog altijd een van de beste fantasy films aller tijden (en helaas erg lastig te vinden) .. |
|
quote: Je doelt zeker op de beroemde schildpad scene.. |
|
quote: ik heb een van tv opgenomen versie. |
|
quote: hij is uit op dvd hier in zwolle voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: De speciale zwolle-editie? Als ie in zwolle uit is op dvd is ie toch minstens in heel europa uit op dvd Zenial |
|
quote: Ik moet em zelfs nog is een keer afkijken, dus ik zou het 123 niet weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Story of Ricky, wat een film hahaha. dood |
|
Las zojuist dat iem. willow had gekeken! inderdaad een van de betere fantasyfilms, heb zojuist een stukje van the 10th kingdom gekeken, en kan dr nog lang niet aan tippen. maar goed ga vanavond maar weer eens langs de videotheek. iemand nog suggesties? greetingszzzzz |
|
Robin Hood, Men in thights. Groetjezzzzzz [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 17-02-2004 19:42] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ik heb 'm op video!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Once upon a time in Mexico... Tsja, wat vond ik ervan. Johnny Depp is altijd leuk natuurlijk Is wel een geinige film, veel sterke verhalen/scenes. [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 17-02-2004 19:45] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
"Depuis qu'Otar est parti" gezien gisteravond, Frans/Georgische lieve film over hoe wat vrouwen een omaatje foppen (de zoon van oma is in werkelijkheid al dood) omdat de waarheid wrsch. haar dood zou betekenen. |
|
Terminator 3 nog maar is een keertje (2e keer). Beste entertainment "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die moet ik ook nog steeds zien. komt dat wel een beetje over, op een, wel grote maar toch, tv? Oud Vuil. |
|
quote: jahwel, maar in de bios is het een stuk beter natuurlijk. De actiescenes worden daar juist nog intensiever door. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Night of the living dead, blijft leuk, er gebeurt weinig schokkends, maar het is lekker absurd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dvd (gehuurd) : Unfaithfull (zaten twee korte extra scenes bij op de dvd) Original sin minority report minoes ( op dvd werd ook uitgelegd hoe de film is gemaakt ) video (gehuurd) : The Royal Tennenbaums [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 19-02-2004 3:57] |
|
net dvd gekocht en gekeken : nosferatu ( stomme zwart/wit film uit 1922) echt meesterlijk gewoon |
|
Memento. Slechte film, achterstevoren. |
|
Momento is idd niet bepaald een geweldige film. Gisteravond nog eens een keer American History X gezien, blijft een goede indrukwekkende film! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |