![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
opzich wel aangezien ik weet welke maat ik heb ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dat is stom, want niet iedere broek met dezelfde maat valt hetzelfde. Damn, zelfs ik als man weet dat! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:oeww een oftopic moderator. Maar ok ja tuurlijk pas ik ze wel maar mislyd's vergelijking is ook wel ietwat krom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Eh, ik zie wel wat in die vergelijking hoor (en daarom is het dan ook niet offtopic, behalve dan dat we eventueel kunnen verkassen naar een van de "download jij?" topics). Je weet vantevoren ook niet of je een film wel of niet leuk vindt, zelfde als met muziek. Trailers worden met opzet leuk gemaakt en recensies zijn ook niet altijd te vertrouwen (! zeg ik als muziek-recensist!). Als je er 'verantwoordelijk' mee om springt zie ik er niets verkeerds in om eerst een film te downloaden en als je 'm leuk genoeg vindt om nog een keer te zien hem te kopen. Helaas is zoiets nooit wettelijk goed vast te leggen... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Het passen van een broek bij de winkel vergelijken met downen van een film om hem te kijken is niet juist. Als je een film downed en hem helemaal kijkt heb je 'volledig' van die film mogen genieten. De juiste vergelijking zou dus zijn: Neem een broek voor een paar weken in bruikleen en als die bevalt dan koop je hem. Bovendien kan je een film in de bioscoop of videotheek 'uitproberen' of op ervaringen van andere mensen afgaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ja, maar gemiddeld gaat het zo: Je trekt 100 films en koopt er misschien 10. Je hebt dus van 90 films 'genoten' zonder dat de makers er geld voor kregen. En verder, who are we kidding? Hoeveel van de film downloaders gooien ALLES wat ze niet kopen gelijk weg? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ok misschien kunnen we deze discussie over "films downloaden of niet" beter hierheen verhuizen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2718 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
![]() Kunnen mods niet vaker even rustig iets vragen en een linkje plaatsen i.p.v. gelijk boos doen en moddereten? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ligt aan de situatie he.. dit was een goeie discussie en geen overloos gezever wat naar een onzintopic moest ![]() Maar verder ontopic hier! (En mis mijn post in het topic niet, staat op de pagina voor jouw samenvatting ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Vraagje voor FireFox je avatar is dat een Phil Foglio een tekenaar van Magic??? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:jupo, is ook een magic kaart met dat plaatje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Spiderman ( 7 ) Dark Crystal ( 8,5 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Lost Highway van David Lynch. Ontzettend vage film waar je later nog steeds over nadenkt. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
The Neverending story.... en hij is nog niet afgelopen ![]() Ik moet wachten tot ik het volgende deel tot mijn beschikking krijg...die film bestaat uit hoeveel delen??? Ik heb geen idee, weet wel dak al 4 delen gezien heb ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Huh? Ik heb die film gewoon in een deel gezien. http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
Jij bent zeker de serie aan het kijken? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
@leviathanica: Nee ik heb ze op dvd en film gezien... @graftak: die was nep ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: shiit 4 delen. Weet nog toen ik de tweede zag dat ik dacht dat zer beter nooit een vervolg op gemaakt hadden. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
Gister Dreamcatcher gezien (Stephen King) Wat een geweldige film! ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Laatst nog: Carlito's way Net geleden: The nameless ; Spaanse thriller met suspense a la The ring. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Anger managment, maar ik vond het echt een saaie film ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
vorige week: Rose red & 40 days 40 nights.. beide cool. hehe ![]() |
|
Rose Red is ook redelijk saai, duurt veel te lang. Daar hebben meer Stephen King verfilmingen wel last van.. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |