|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik lees er ook alleen goede dingen over; hoe lang ik die film niet heb kunnen opmerken ben sowieso nogal verzot op Johnny Depp (z'n films dan ). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nope Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Welles, welles, welles * 1,000,000 + 1 boven wat jij zegt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klein kind Subtiel kamerolifantje |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Depp speelt goed in deze film(speelt bijna altijd heel goed) maar Pacino speelt ook super in deze film. En het genre spreekt me dan ook aan Mafiafilms. Ga vanavond denk ik ff The Omen kijken.Als ik er weer ben van de sneakpreview SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: mafiafilm met een aardige insteek ook, als ik de reviews mag geloven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waar gebeurt en goed verhaal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Kill Bill gister gezien |
|
ik ga zo X-men 2 checken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Frailty Best goede thriller, redelijk spannend. Had alleen wat bruter en enger gemogen. Verder was ie helaas wat voorspelbaar. Maar over het algemeen wel een vermakelijk filmpje... Zenial |
|
quote: Die heb ik afgelopen weekend ook gezien.Wel leuk tijdens het nuttigen van bier,maar zeker geen film waarbij je je bier vergeet spelfout weggehaald... |
|
Anger Management: best leuk, en verrassend, maar die verrassing -het mooisteaan de film-is er dus na één keer kijken uit, dit wordt wel vaker gebruikt, het heeft wel wat, maar de "levensduur" van de film gaat is er niet mee gebaat. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Net Lilo & Stitch gekeken op aanbevelen van Zelthor....hij's best leuk, maar nog steeds overduidelijk Disney, dus veel slijmstukjes... |
|
In het weekend Bruce Almighty Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
The Confession. Viel wel mee. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Net bulletproof monk bekeken. Een vermakelijke film omdat de actie snel op elkaar gevolgd wordt, het verhaal kon beter. Deze film is geen moetje maar wel de moeite waard om te kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Finding Nemo; althans de tweede helft aangezien in de pauze een sloot koffie nodig was om de coma die tijdens het eerste deel rondwaadde te verdrinken... ..geinig filmpje met leuke humoristische kantjes; de schildpadden waren cool!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
American History X vandaag op school gekeken voor engels filmverslag. Was wel een mooie film, maar ik vond eigenlijk dat ze te snel lieten zien dat hij weer 'soft' werd. Voor de rest erg goed dus Subtiel kamerolifantje |
|
Hellraiser III, en vrijdag Lord Of The Rings deel 3. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Black Circle Boys.. Wat een kansloze kutfilmpie. |
|
quote: uhm...je bent een beetje laat. Die was erm..zondag op ofzo. Toch? Heb m ook gezien. Zag ze een pit bouwen op Kane muziek hee! Lag dubbel van het lachen Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Godver! Die heb ik eens met shunnie gehuurd omdat we dachten dat ie over een satanische metalband ging. Man o man hoe tenenkrommend slecht was die zeg. Die 'band' presteert helemaal niks, de enige keer dat ze iets spelen roept die gozer dat ze 'fucking diacide' zijn. Erg erg erg triest... Zenial |
|
'Maybe we should take some lessons.' I DON'T WANT LESSONS, I WANT A BAND tssk tssk Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |