|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, volgens mij is dat de film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb Zombie 3 gezien, en volgens mij is die wel leuk. (Als ik het me goed herrinner. ) Al die films hebben zoveel verschillende namen, echt lastig, in elk land een andere naam. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-12-2003 14:29] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Scary Movie 3.. wat goed |
|
quote: Dat lijkt me nou helemaal niks. Ik was laatst ergens waar ze Scary Movie 1 of 2 wilden kijken; ik heb me dood zitten ergeren aan al die stomme mislukte pogingen tot "humor". Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gisteren naar LotR - Return of the King geweest. Wat een heersch-film!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wij gaan zaterdag! Als iemand het eind verteld krijgt ie klappen! |
|
quote: Jaaa, hele goeie film! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Return of the King.. moet ik ook wel zien. |
|
ROTK heerscht. Laatst Sorority Boys (wat een titel ) gezien, best een leuke film. dood |
|
Hmm dat iemand die Sauron heet de uitkomst van ROTK goed vindt is .. apart .. |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
vannacht ff marathon gehouden; -terminator 3 -evil dead -saving private ryan -predator Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: scary movie 1 en 2 zijn idd om te janken. deze derde is niet gemaakt door de gebroeders wayans(ofzo), maar door 1 van die gasten die ook achter flying high etc zat. kán dus beter zijn. Oud Vuil. |
|
net Matchstick Men gezien.... wel aardig I Find That I Am Not There... |
|
quote: Lol dood |
|
A Very Merry Muppet Christmas Movie ...maar verder ben ik wel true ende evil enzo hoor Zenial |
|
quote: die is cool (ik bedoel die film ) |
|
Together. Erg grappige film. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sling Blade. Schitterend! Had 'm nog niet eerder gezien. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gister dus Texas Chainsaw Massacre (2003) Goeie remake en ik denk zelfs wel beter dan het origineel, best aardig acteerwerk en goeie gore! 8/10 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
LotR: return of he king. Stuk boeiender dan deel twee, wat mij betreft is de verfilming gelukt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:daar spele toch van die ''typische'' negers met *neger* humor in? nee niets voor mij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Op het eind wordt het scherm zwart en krijg je de aftiteling! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee hoor, 't is eerder een bruine achtergrond.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |