![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
k, thnx... maar een keer doen dan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Hehe, wat een timing... Ik had jouw post nog niet eens gezien... (By the way, ik neem dus aan dat je Underworld bedoelt in plaats van Underground... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: haha inderdaad... had te typo nog niet gezien... ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Neon Genesis: The End of Evangeleon (Na uiteraard de serie ook al gezien te hebben) ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
the Untouchables ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
American Splendor, gaat over die gast die de comicbook AS schreeft. Vrij vaag inelkaar gezet, verder was het niet echt super boeient "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
American History X, nu op veronica. Goede film ![]() Zenial ![]() |
|
Pirates Of The Caribean ( 7,5 lachûh filmpje ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
The Others Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Gisteren Amelie gezien, alleen nog niet afgekeken. Wel zeker een aanrader!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 29-01-2004 9:18] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
-Dreamcatcher; zaad, kots kots ![]() ![]() ![]() -Jeepers creepers 2; ook kutfilm 1e klas ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Erg irritant om elke keer slechte recenties te lezen van Dreamcatcher. Ik wil hem namelijk graag zien, maar heb de neiging om niet te kijken omdat iedereen de film slecht vind. ![]() Jeepers Creepers 2 vond ik wel vermakelijk eigenlijk. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: hmmz, ja kijk dreamcatcher maar gewoon dan merk je het vanzelf en aangezien je jeepers creepers 2 wel vermakelijk vond zal je dreamcatcher ook wel op prijs stellen. smaken verschillen schijnt ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:vindt het einde zo zielig ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
gister stuk American History X gezien.. tot ongeveer: "Put Your Mouth On The Curb!" Goede film, binnekort maar eens op dvd kopen, me vader zei dat die in de aanbieding was. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 29-01-2004 16:17] ![]() |
|
quote:Al jaren dusch haascht je niet ![]() Maar hij's erg gaaf ja, ik heb de dvd zelf ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Net bij een vriend Finding Nemo gekeken, erg grappige film. ![]() ![]() |
|
-X-Men, vond ik wel een mooie verfilming -Money Talks, niets om vaak te zien (was tweede keer), maar er zitten wel wat memorabele scenes in... -Guesthouse Paradisio, ofte BOTTOM in het kwadraat, geinig tussendoortje ddat me wel eens in een deuk bracht, het zit 'em ook in het "tempo" van de grappen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik hoorde dat er een vervolg kwam/was op American History X. Is dat waar? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Why? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Gisteren Menace II Society gekeken vind ik een toffe film..... ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Niemand weet dus iets van een vervolg? Derek zou dan weer rascistisch worden om wat er met zn broertje is gebeurd. Maar het zal wel weer onzin zijn. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik zelf heb er niks over gehoord maar zou natuurlijk wel leuk zijn, die film is goed. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ja maar als ie weer rascistisch wordt wat dan krijg je dan een hele film met zwarten die met hun bakkes op een stoeprand worden gelegd ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |