![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: et gaat goed met deze maatschappij..... ![]() |
|
quote:Maar jij bent een schat van een kerel. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
hehe ![]() Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
Basje chaoot! Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote:Welnee, ik verveel me alleen weer eens. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
hehe, same here. boring zondagen :\ Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
ontopic: net gothika gekeken. Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
quote: Geniaal Basje! ![]() ![]() edit: Ik heb trouwens gisteren en vandaag saterday night fever gekeken ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-02-2004 19:21] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
The Pianist, prima film over een poolse jood in WO II ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Rabid Grannies- cult Belgische horrorprent ![]() Werd tijd, ik heb de dvd al 3 maanden ofzo ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Erg mooie film idd ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote:Hoe is die? Mijn meest recente: lotr- return of the king afgelopen vrijdag met Desire Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: en terecht, beide erg gave films ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Verdomme gister zou leaving las vegas op tv komen (bbc) maar doordat die KUTSNOOKER weer eens uitliep hebben ze die film weggegooid ![]() Zit je hier met je maten en pils op de bank te wachten. Toen maar naar brabant tv gekeken ![]() ![]() |
|
quote: Homo! Snooker is gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
The Wonderland Murders en The Good Thief. Allebei wel okee ![]() Zenial ![]() |
|
American History X ![]() ![]() ![]() |
|
K heb laatst zon film gezien met deathwatch geien met andy serkis. beetje horror actie in de 1e wereld oorlog ![]() ![]() voer geen oorlog, voer de eendjes ![]() |
|
Gisteravond Once upon a time in mexico..zelfs onder het genot van een paar grolsch beugeltjes geen flikker aan..zondagavond The last samurai in utrecht..zeker de moeite waard ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Solaris, was wel mooi ![]() Zenial ![]() |
|
de Russische of de Amerikaanse? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
De amerikaanse remake. Moet die russische ook nog eens bekijken ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |