|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: et gaat goed met deze maatschappij..... |
|
quote:Maar jij bent een schat van een kerel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
Basje chaoot! Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Welnee, ik verveel me alleen weer eens. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe, same here. boring zondagen :\ Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
ontopic: net gothika gekeken. Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Geniaal Basje! edit: Ik heb trouwens gisteren en vandaag saterday night fever gekeken more than a womaaaaaaaan more than a woman to meeeeheeee! Ah ah ah ah stayin' aliiiiiihiiiiiihiiiiiiiiiiihiiiiive, how deep is your love? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-02-2004 19:21] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
The Pianist, prima film over een poolse jood in WO II "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rabid Grannies- cult Belgische horrorprent , voor een low-budget best lekkere effecten. Leuke, pretentieloze film uit de jaren tachtig. Werd tijd, ik heb de dvd al 3 maanden ofzo I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Erg mooie film idd Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Hoe is die? Mijn meest recente: lotr- return of the king afgelopen vrijdag met Desire Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: en terecht, beide erg gave films Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verdomme gister zou leaving las vegas op tv komen (bbc) maar doordat die KUTSNOOKER weer eens uitliep hebben ze die film weggegooid Zit je hier met je maten en pils op de bank te wachten. Toen maar naar brabant tv gekeken |
|
quote: Homo! Snooker is gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
The Wonderland Murders en The Good Thief. Allebei wel okee Zenial |
|
American History X Ik heb me echt ziek gelachen bij de scene dat de 'neo-nazi's ' tegen de negers gingen basketballen |
|
K heb laatst zon film gezien met deathwatch geien met andy serkis. beetje horror actie in de 1e wereld oorlog voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
Gisteravond Once upon a time in mexico..zelfs onder het genot van een paar grolsch beugeltjes geen flikker aan..zondagavond The last samurai in utrecht..zeker de moeite waard Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Solaris, was wel mooi Zenial |
|
de Russische of de Amerikaanse? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De amerikaanse remake. Moet die russische ook nog eens bekijken Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |