![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad slechte, maar wel lachen film. Vooral dat getoeter van die auto... Hehehe! ![]() ![]() |
|
S.W.A.T., inclusief de kutsoundtrack! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: die's idd vet...een echte zondagfilm ![]() ![]() |
|
vanmiddag the lost battalion gekeken die film is echt enorme aanrader ![]() (oorlogsfilm) kende hem eigelijk al ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Battle Royale, echt geen normaal Japanees filmke. Brrrr ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Vanavond nog een stukje van Herbie gekeken, blijft een leuke film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Underworld..... hmmm.... hmmmm.... het moppie had wel een leuk pakje aan... maar verder: hmmm.... Zenial ![]() |
|
quote:Ach, gave film man! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Bwo, in zover dat een vampier film nog origineel jan zijn, is Underworld goed te pruimen. Hoe dan ook, zondag The last samuray gezien: zowaar een toffe film, waarin je raar genoeg niet overdonder wordt door een superproductie, nee, gewoon een ingetogen verhaal, dat niet té ver gaat en ongelofelijk verzorgde actie. ![]() Maandag thuis nog eens Hellraiser 2 gekeken: zalige horrorprent , met van die "dat moet pijn doen" heeft iemand dat 6de deel nu al gezien? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-01-2004 8:23] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: En een ongelofelijk cliche, vergezocht en gemaakt einde... ![]() |
|
quote: Gaat snel gebeuren, want heb hem dit weekend van het net geplukt. Pas gezien: Jeepers Creepers 2 -> vermakelijke horrorfilm, wel erg voorspelbaar, maar dat hoort er nou eenmaal bij A man apart (met Vin Diesel) -> wel leuk, erg brute moordpartijen trouwens ![]() Underworld -> best een goed verhaal. Attributen in de film zagen er erg mooi uit. the only pleasure is pain ![]() |
|
From dusk till dawn.Wat een ongeloooofelijke humoristische kutfilm ![]() |
|
quote: Mja, dat overleven van die kogels, dat was er wat over. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Dit was echt het hoogste toppunt van een kutfilm!! Vooral als je m met het idee gaat kijken dat ie scary is... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kutfilm?! Ik vond 'm geweldig! Echt weer zo'n stukje werk dat alleen Tarantino kan neerzetten! ![]() Maar inderaad, je moet 'm natuurlijk niet gaan kijken met het idee dat ie echt eng is.. maar kom op, welke film moet je dat nu wel? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hmm, die derde heeft nog wel wat. Die tweede is idd zum kotsen, ik moet die schijf eens dringend naar iemand zijn hoofd gooien. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-01-2004 11:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Last Samurai. Puike film! Aanrader ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Zaterdag de eerste keer gezien,zondag een tweede keer...en NEE,dat heeft niet te maken met om Cruise.Lang leve de oosterse cultuur!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: hij's idd leuk gemaakt, maar ik vond het verhaal enorm voorspelbaar ![]() |
|
quote: Ik heb de film nogmaals thuis op DVD bekeken en vond het echt niet meer storend (gewoon een beeldje uitpikken en de andere negeren). Ik ben waarschijnlijk ook de enig die "The Hulk" een goede film vond (op het ietwat wazige einde na). Maar van mij mag er een sequel komen. ![]() |
|
Ik heb gisteren het laatste deel van Rose Red gekeken. Erg leuke miniserie, maar vooral de "zombies"in het derde deel maakte het erg ongeloofwaardig. Hadden ze die maar weg gelaten. ![]() |
|
Give me The devil's advocate! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik vond de Hulk ook best vermakelijk, ook al kwam ie wat traag op gang. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |