![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Black Circle boys.. aarg wat een drama's ghe... mja.. redelijke kutfilm ![]() |
|
Jeepers creepers. gave film. heeft iemand deel II gezien? is die net zo leuk? ![]() |
|
Vannacht Ginger Snaps gezien. ![]() Geweldige semi-horror met leuk verhaal. Zeer verfrissend en met yummy chix. ![]() |
|
quote: Was die op tv? Die is zo vet!! ![]() |
|
Gisteravond X-Men 2 gehuurd. Vette film, vond hem beter dan deel 1.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: mooie film inderdaad, mijn traantje kwam wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 14-12-2003 14:18] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Whale driver mvg wk10 ![]() |
|
Basic ![]() Echt zo'n film waarbij je denkt dat je het snapt, maar dan is het toch weer anders... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Met Samual Jackson en Travolta toch? Laatst ook gezien. Ging toch over een groep Green Barrets of zo? ![]() |
|
quote:Yep! Er wordt een groep militairen gedropt in de jungle van Panama, waar ze na een aantal opdrachten te hebben uitgevoerd zich 2 km verderop moeten melden. Er ontstaat een gevecht waarbij maar 2 man het overleven. Ieder met zijn eigen verhaal. En dan natuurlijk de brandende vraag...who did it en waarom?? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Black Circle Boys. Wat een hilarische film was dat. Zo overdreven. Aan de ene kant had de film wel wat maar aan de andere kant was het een slechte film met een slechte verhaallijn. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Swept From The Sea, geweldig! Heb m gisteren niet gekeken omdat ik m al heel vaak heb gezien. De enige romantische film waarvan ik niet op een gegeven moment braakneigingen van krijg. De spelers zijn ontzettend goedn gekozen, het verhaal is erg goed en de beelden ![]() De hoofdrolspeler ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Inderdaad. Er zijn weinig romantische films die ik heel goed trek. Edward Scissorhands en Chocolat zijn ook mooi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Niet Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Wel KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heb alleen deel II gezien persoonlijk vond ik het geen topper maar kan hem niet vergelijken met I SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Wel! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Oeh oeh! Gisteren ook Session 9 gezien. Wow! Ik vond het een hele goede film. Voor iedereen die van psychologische thrillers houdt is het een aanrader. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Nee hoor Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
GRRRRR ![]() denk dat ik straks maar donnie braso ga kijken... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: die's goed ja KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wel hoor KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Donnie brasco is echt wel een super film IMO ![]() Naar de sneakpreview vanavond Underworld moet draaien dan. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 14-12-2003 18:05] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |