|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, ieder zijn ding, ik bekijk het misschien vanuit een ander standpunt.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
which is? |
|
quote:Hmm, ik heb daar eigenlijk altijd meer uitgehaald dat dat onderdeel was van het proces wat Murray aan 't bewerkstelligen was. Eerst het winnen van het vertrouwen van de aankomende gang door alles aan te kleden alsof ze de buurt weer terug willen krijgen en gezellig willen maken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat nou waarheid is en wat fictie ten opzichte van de realiteit, wat betreft de rassenhaat/strijd in de US, en wat voor invloed die rassenhaat/strijd heeft op de US samenleving. En dat geeft de film goed weer. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Tja, je zou het op die manier kunnen interpreteren. Ik vind het echter een belachelijk voorbeeld, ze haten elkaar godverdomme! En om het dan zo simpel te maken dat ze 'gaan basketballen om een basketbalveldje', kom op zeg! Het juichende publiek aan de zijkant maakt het helemaal mooi, het leek wel een familiefilm. |
|
quote:Voor mij versterkte het echt een deel van de boodschap van de film, namelijk dat haat te kweken is. Die flashback naar dat basketbalveld was voor mij echt een bevestiging van dat het vroeger niet meer dan simpele hangjongeren waren die daarna opgezet zijn tot hun rassenhaat waarbij dankbaar gebruik gemaakt is van hun frustratie over de groeiende criminaliteit in de wijk en de kansloze vooruitzichten (ongedierteverdelger, om maar een voorbeeld te noemen). Die dikkerd (Seth?) is daar een goed voorbeeld van... in die flashbacks is duidelijk dat ie een meeloper is, maar verder onschuldig. Bij terugkomst van Derek is ie zo racistisch als 't maar zijn kan.. ik zag toch echt een duidelijk verschil tussen die drie jaar. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
the league of extraordinary gentlemen leuke film My madness, my sadness |
|
quote: Hier vond ik nou werkelijk geen reet aan, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Het concept is wel leuk bedacht maar het wordt zo saai gebracht, vind ik dan. Dead next door, leuke humor. dood |
|
FEar and Loathing in Las Vegas. Film zonder begin of eind, gaat werkelijk nergens om, maar is toch wel heel vermakelijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: But... he's so far away. I thought he was. God, I hate getting old Did you mean to just wound him? Obviously. http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Het had dan wat mij betreft iets minder 'high school family movie' gebracht kunnen worden. Natuurlijk de regisseur (ff naam kwijt) weet het geheel, het idee achter de film, goed neer te zetten, maar sommige dingen zijn bijna lachwekkend, zoals ik al eerder zei. Het hoogtepunt vond ik nog wel die zwarte snoepjes. |
|
quote: Wow! die wil ik al lang, maar de enige keer dat ik hem tegenkwam was in een veel te dure box mety z/w horrorfilms. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dont smoke that niggastuff http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Hehehe...die heerscht. Ik heb er een supermooie uitgave in de USA gekocht voor 10USD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 6.99 in de bakken bij de free record shop |
|
quote: Nosferatu is nog wel redelijk te vinden omdat het zo'n hoge cultstatus heeft bereikt onder vampier-film-fans ('de eerste echte vampier/dracula film' wordt er vaak gezegd) , jammer genoeg zijn veel andere surrealistische films uit die tijd (zoals "Das Kabinett des Dr. Caligari" en "Dr. Mambuse, der spieler" (van Fritz 'Metropolis' Lang) echt nergens meer te vinden (tot ze op dvd uitkomen) |
|
Matrix Revolutions; tsja...mooi gemaakt en aaridg bedacht maar verworden tot toch een vrij simpele actiefilm. Nosferatu vind ik trouwens maar saai; is wel cult idd maar ik kijk liever Shadow of the vampire oftwel een film over The making of... van Nosferatu met William daFoe in een schitterende rol als Max Shreck. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2004 3:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nosferatu ... de enige film waarbij ik al meer dan 3 keer heb geprobeerd hem uit te kijken zonder in slaap te vallen ....tevergeefs ... de enige film tot nog toe waarbij ik in de eerste plaats in slaap ben gevallen. Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Tombstone. 2 erg gave personages. Verhaal te langdradig, hoewel als het wat korter was wel goed. 7. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: hehe ja dat is een stukje My madness, my sadness |
|
Hmm gisteravond Mortal combat gezien..flauwe film..maar wel leuk als breinloos vermaak Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
|
|
School Of Rock, niet onaardig moet ik zeggen. Nummers die ze speelde waren niet bijzonder boeient, maarja wat verwacht je met 10 jarige. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |