|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zwelgje hijs zoooo zieluuuug wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Cool! Was toch al van plan om met de huisgenoten een bios te gaan checken en nu is het idee van de film er ook... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gheghe vanavond xmenII maar weer eens uit de kast gepakt en gekeken hijs stukken beter dan I http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Dat is echt een zielige film the only pleasure is pain |
|
ik heb nu de volgende 3 films op m'n hd staan die ik nog een keer wil gaan kijken: - bad taste - fight club - the usual suspects leuk lijstje wel |
|
The usual suspects is een goeie film, vond ik. Ik moet alleen het laatste half uur nog kijken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
heb gister Remains of the Day gezien, vond er niet zo heel veel aan eigenlijk... quote: Dat is nu juist het gaafst, en daarna moet je de hele film nog een keer kijken! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 27-12-2003 14:40] |
|
quote: dan heb je dus het mooiste van de film gemist...hij word daar alleen nog maar beter..kijken dus! |
|
Scary Movie 3 |
|
quote: En viel-ie mee of tegen? Ik zit zelf nog te denken of ik 'em ga kijken of niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nu ja... zelfde humor als de eerste twee, maar alleszins beter dan de tweede... Ik ben alleen maar gaan kijken omdat ik een cinema-abbonnement heb, en ik niets bijbetaal... Hij is niet slecht, en sommige parodien op The Ring waren geniaal... Andere stukken waren dan weer veel minder... |
|
quote: Hmm... ok. Ik denk wel dat ik 'em ga kijken dan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sorry voor de onduidelijke uitleg he... ik ben nogal vaak verward over of ik iets nu goed, vermakelijk, slecht, of vermakelijk slecht vond... |
|
quote: Ach, ik vond je uitleg juist wel duidelijk. En ik heb 2 ook in de bios gezien, dus als deze ook maar een haartje beter is, is-ie zijn geld al waard... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kill Bill en het was gaaaaaf!!! Hack n'slash!!! Blood n'guts!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zou het niet doen, verspilling van je geld. Hoezo grappig, die zucker heeft veel betere gemaakt waar onder Naked Gun en Airplane, ik zou em downloaden! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Precies zoals het hoort! dood |
|
Freddy vs Jason Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Hoe kan je nu weten of je een film goed vindt als je 'm niet eens uitkijkt? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The big Lebowski, blijft echt een briljante film, vooral de dialogen: "These men are are Nihilists Walter, they do not believe in anything." And my marlboro light |
|
quote: Wel geinig maar hij wordt erg overgewaardeerd in het 'horrorfilms wereldje'. dood |
|
quote: , stukje met de as vind ik het best |
|
Lord of the rings 3 ; godverdomme nog op t einde traantje moeten laten. Wederom enorm zin in de director's cut want er zaten nogal hiaten in de film. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Female Vampire... raar.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |