![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Indiana Jones - Raiders of the Lost Ark ![]() ![]() ![]() |
|
FearDotCom => Zware kutfilm. De originaliteit drupt er af. Dat dan weer wel! ![]() |
|
Uhr futorama = Kuttekenfilm.. straks terminator 3 Yeay!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: manman, wat een kutfilm is dat! Origineel?? Verre van dat! ![]() |
|
quote: Dat is net wat ik bedoelde... ![]() |
|
quote: Kill Bill vind ik geweldig! Check ook andere Quentin Tarantino films. Ze zijn de moeite. ![]() ![]() |
|
quote: Hahahahahaha Ik hou zeker wel van actiefilms (als beeldmateriaal tijdens het bierdrinken met vrienden) maar T3 ZUIGT OP ALLE FRONTEN!!! Zo FUCKING voorspelbaar, totaal niet boeiende sFX, totaal kansloos plot, zo totaal NIET SPANNEND en ZEKER GEEN ACTIEFILM! T1 en T2 heerschen, T3 ZUIGT negerpiemels. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-12-2003 23:13] ![]() |
|
quote: gelukkig maar. ![]() |
|
quote: dat valt mee, het is pas echt dramatisch als het om priesterpenissen gaat ![]() ![]() |
|
quote: Dat VIND jij ja, ik vind em zeker wel geslaagd, maar niet zo goed als de eerste 2. Dat is waar "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
High Fidelity net gezien, erg vette film...feel-good filmpje ![]() |
|
quote: mods dit is toch wel een ban waard he ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: De 1e 2 delen zijn klassiekers, deze kan ik me krap een week later al niet meer herinneren.. ![]() |
|
quote: Tja het is niet iets nieuws nee, maar zeker onderhoudend genoeg naar mijn smaak om het entertainment te noemen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens! ![]() Tillsammans ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: volgens mij zou je het zelf wel anders formuleren ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Misschien enkele lichte wijzigingen, ja.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
gisternacht zonbie 2 van fulci gekeken. oké, slecht ge-acteerd etc, maar die special effects! ![]() vooral de laatste 15 minuten waren geweldig!!! ZZZOMMMBIES ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Heerschfilm! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: idd lekker als ze stukken uit de hals bijten ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: jah, ik heb 'em vroeger ooit gezien, maar alle relevante info was uit m'n geheugen verbannen. ik dacht, dat het een fim was, waar in het begin een zombie vocht met een haai. maar die was het niet, welke dat dan weer was?!? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik ken die film, maar hoe die nou heet... Verval heeft 'm op DVD, ik zal het eens aan hem vragen. Dat is die film met al die zombies op dat eiland, echt gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: mmm, zombie1 van fulci? http://www.houseofhorrors.com/zombie.htm Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Mmmh, dacht toch echt wel dat dat die van Fulci was, ik heb die dvd nog niet zo lang. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |