|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vannacht was Empire Recordsop tv. Erg leuke film met leuke soundtrack. Echt een aanrader! Paar dagen terug ook weereens Mulan gekeken. Het blijft een geweldige film. Vooral de rol van Eddie Murphy als Mushu is erg grappig. |
|
empire records is inderdaad een leuke film |
|
-Bruce Almighty: Jim Carey heerscht -Terminator 3: wat een budfilm.. Om te -Session #9: wat een budfilm.. Gelukkig was er genoeg alcohol voorhanden om het aanschouwen van dit wanproduct te kunnen verwerken. |
|
quote: helemaal mee eens |
|
quote: T3 heerst man, als je niet van actie houdt moet je em ook niet kijken. Heb gister Return Of The King gezien, puike battle scenes "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
eindelijk eens The Others gezien -> erg goed In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Een Sissi film op ned. 2. Heb me vermaakt moet ik zeggen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
'Ik ook van jou' Onverwacht mooie film |
|
Heay! Kben nieuw hiero! Zijn hier nog kickass gasten aanwezig?? "Sehnsucht" |
|
quote: Die film ken ik niet... |
|
Ik ook niet |
|
Waar gaat dat over dan? Subtiel kamerolifantje |
|
we doen een poging om "The Thing" te kijken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
the return of the killer tomato's Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb vanavond een film over 2 pratende honden en een pratende kat gezien. Eng genoeg vond ik m grappig.... Subtiel kamerolifantje |
|
Mjaaa!! Schwarzenegger!!!!! Heeft alleen maar goeie films gemaakt!!! Terminator Rulezzz!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Hmm, ik vond Schwazie als acteur niet zo heel dederend. Ik verwacht echter wel dat hij in de politiek hele hoge ogen gaat gooien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ja 5 keer mister world geweest Toen enorme filmcariere en nu gouveneur!! Die gast is een held voor mij! Goed voorbeeld voor kinderen!! Meen ik! "Sehnsucht" |
|
ik vind 'm wat iel Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hij maakt me bang. En zo heette mijn film van vanavond: Homeward bound: The incredible journey. Morgen komt Homeward bound 2:Lost in San Francisco, die ik natuurlijk ook ga kijken... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-12-2003 1:25] Subtiel kamerolifantje |
|
hehe |
|
Ik meen het serieus hoor. Ik vond m echt leuk! Subtiel kamerolifantje |
|
zal morgen ook eens even kijken.. |
|
Duitse films rulen!! Dat is simpelweg de shit!! Voor mij dan he! "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |