|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Muppets Take Manhattan ( 8 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: dancing in my sunday shoes |
|
Gisteren Nightstalker gekeken(over richard ramirez) mwoh ging wel iig beter dan dahmer en cagy SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
vannacht heb ik the new york ripper van lucio fulci bekeken. enorrrme B-film en toch weer errug gaafh! Oud Vuil. |
|
Ik heb eindelijk Finding Nemo gezien in halfdronken toestand, en ik heb dus de hele tijd gelachen (Jacques, die Franse garnaal! en die schildpadden dude!) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
gister ff from dusk till dawn...(5e keer??) blijft gewoon leuk! Suck my piss |
|
grumble...Gisteren SWAT zitten kijken; wat een kutfilm 1e klas zeg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zojuist Killing Zoe gekeken, goede film |
|
faculty gisteravond waarom kwam o broter where art thou er niet op stond wel in de gids grrrrunt later nog iets met clint oostboom gekeken vreemde cowboy ofzo die overal op honden ed spuugt http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Josey Wales heerscht. Josey: "Are you a bounty hunter?" Bounty Hunter: "Yes, got to do something for a living." Josey: "Well, dying isn't much for a living." |
|
quote: ook heel flauw toen die josey en dat blonde doosje gingen zoenen nadat zij een lamme mop vertelde umm hoe ging ut ook alweer iets met een ezel ofzo en laat maar zien http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: haha, ja, dat stukje zag ik gister ook. Niet de hele film gezien, maar me vader heeft bijna alle Clint Eastwood films, en vooral dat stukje met die Bounty Hunter ken ik erg goed, omdat hij dat de hele tijd na doet. |
|
quote: gheghe het schiet en licht op je oprit... grint eastwood http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Zatoishi: Vrij langdradig, met een dun verhaal. Wel heel mooie muziek. Tales From The Darkside: Amusant. Killers: Had er meer van verwacht. Wel een leuk uitgewerkte film, maar naar het einde toe werd hij saai. |
|
de helft van 2 fast 2 furious (k moet echt niet gaan rijden na zo'n film ) en black circle boys.....wel okeej alleen het stuk waar ze een jong poesje van kant maken is wat minder wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
net tomcats en the league of an extraordinary gentlemen gekeken beide wel tof http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Omdat ze Plien en Plet moesten geven ter nagedachtenis van Ann Petersen. quote:Daar heb ik me zo aan geërgerd! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The outlaw Josey Wales. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
gisteravond eindelijk nog eens Sleepy Hollow gezien, blijft een prachtfilm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehe,gisteren de schippers van de kameleon gezien...... Toch niet echt mijn soort film hahaha spelfout weggehaald... |
|
Gisteravond Spaceballs opgenomen, vandaag kijken vooral leuk omdat het een parodie op de Star Wars Trilogy is en ik daar jaren gek van ben geweest (ben..nog een beetje , ook kwa collectibles!) |
|
quote: Goede film |
|
quote:Dat is zo'n belachelijk filmpje dat het zalig is om naar te kijken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Spaceballs is de max! Had hem vroeger op video maar die heb ik eens uitgeleend aan een vriend. Zat toevallig nog in zijn videospeler toen inbrekers zijn instalatie meeripten. Kan gebeuren. mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |