![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Liever niet Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: hehe, is't zo erg? ![]() |
|
nee dit is geen dubbel post ik heb dus alweeeer monty python live of brian gekeken ![]() owjah en ook nog de lift en the forsaken the forsaken(desert vempires) heerschd ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote:het is dat ik morgen avond al een ''leven'' geplanned heb, anders ![]() misschien kan ik t opnemen ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
*WARGHGRRR!* ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ah.. hehe. ohh... sterkte @ vriendin.. en eetze ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ik ook hoor.. ![]() ![]() |
|
Gisterenavond Van God Los gekeken, viel me erg mee voor een Nederlands film, vond hem ook erg goed En Tomb Raider 2, Angelina Jolie... ![]() ![]() ![]() |
|
quote:heersch ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Cast Away. jammer van dat open einde ![]() ![]() |
|
quote:Weer naar vergeten te kijken... Wat me trouwens opvalt: hoe komt het toch dat zoveel zenders dezelfde films op dezelfde dag programmeren? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Ja! Grrr!! Nu weet ik nog steeds niet wat er in dat pakje zit! ![]() Dit weekend heb ik LOTR3 voor de tweede keer gezien; deze keer mét lenzen, zodat ik die battles eindelijk op een deftige manier kon aanschouwen. Het einde is wel te langdradig. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: aarrrghhh, ik vond dat een onwaarschijnlijke kutfilm. Heb dat al eens in dit topic gezegd denk ik eigenlijk. ![]() Gisteren LotR gezien en goed bevonden. Er is wel veel bier aan te pas gekomen om het eeuwigdurende & tenenkrommende einde door te spoelen... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Ja idd! dat was mijn grote filmfrustratie. ![]() |
|
quote: Einde was idd nogal uitgetrokken. Ik dacht op een aantal momenten dat ie al was afgelopen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Snake Eyes (voor de 2e keer) Blijft een goeie film! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Lord Of the Rings 3 ( 9 ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
De laatste films die ik gezien heb zijn: The Lord of the Rings 3: superzalige film, heel erg van genoten ![]() ![]() Sleepy Hollow: tja, een klasieker ![]() Brotherhood of the Wolf: goeie film Queen of the Damned: vond ik eerder een zwakke film. Notting Hill: blijft een vermakelijke film ![]() The Lord of the Rings 1: koppel keer gezien, je moet wat als je je verveelt. Girls United: vermakelijk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Originele Japanse versie van The Ring. Nu moet ik de andere 3 delen uit de box (die ik dus heb) nog kijken. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ha, die hebben wij ook ooit 'ns gehuurd voor onze 't-is-een-weekdag-dus-we-gaan-lekker-vijf-kutfilms-huren-avond. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Is dat "De Ongelooflijke Reis"? Want die heb ik ooit cadeau gekregen, in gedubte versie dan nog wel! ( ![]() ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Notting Hill heb ik eens bij een vriendin thuis gezien, sjeezus wat een kutfilm is dat!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 30-12-2003 22:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |