|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister Natural Born Killers gekeken. Erg goede leuke film met zieke film beelden er door heen |
|
The Legend of Bagger Vance, een echte prutfilm. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Return of the King |
|
The two towers (DVD met 40 minuten extra!!). Dit om er weer in te komen voor aanstaande vrijdag LoTR 3. the only pleasure is pain |
|
The Legend Of Gingko Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Don't Be A Menace en Cheech And Chong's Next Movie. Twee geniale films zonder enig verhaal. |
|
quote: ik ook.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Brother Japanse film, over een Yakuza die zich in Amerika vestigt. Erg bloederige, wreede film. |
|
quote: Heb ik ook gezien, en het was de laatste van het jaar sluiten ze af met zo`n kutfilm want dat was het.Ze hadden beter Underworld kunnen draaien. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
vanmiddag little nicky maar weer eens gekekeken blijft een grappige film *so the son of satan turns a coca cola into a pepsi* http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
"The Big Lebowski" net weer gezien, vette film al moet ik zeggen dat hij niet voor veel herhaling vatbaar is |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb hem op dvd en ik vind het wel een film die veel voor herhaling vatbaar is, maar het is in ieder geval een heerschende film! |
|
Scare Movie 3 van een TS af. Wat een bagger film, de meest domme grappen zit erin. Aanrader voor mensen met een IQ onder de 100 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Had er al veel over gehoord, maar nog nooit gezien.. Nu dus wel. Requiem for a Dream SICK.. nare film.. wel erg goed. |
|
Treasure Planet, Kwa technische Animatie toch wel Disney's mooiste film ooit Verder, verhaal wel ok, maar damn, de art is veel te mooi.. overtreft Finding nemo ja hehe.. damn! |
|
Vanavond 'Jeux d'enfants' gezien, maffe film over twee kinderen die met elkaar telkens weddenschappen afsluiten, als spelletje, met de inzet een speelgoeddraaimolen die telkens van eigenaar verwisselt. Eenmaal volwassen gaat het spel door, met volwassen dingen. Zieke humor die Fransen... grofheden op subtiele wijze door elkaar verweven, ik zat af en toe echt met open mond te staren . |
|
Predator, klassieker uit 87! Geweldige scifi action film, "Stick around!" "Your bleeding! "I ain't got time to bleed!" En painless Topfilm "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
slayer - war at the warfield khad er meer van verwacht, meer shots van de pit enzo |
|
Heaven's Pond - Kutfilm Tomb Raider 2 - Valt wel mee... En dat is dan kerstavond bij onze familie... |
|
momenteel half en half gremlins. dan zappen naar The godgather. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Klinkt goed. Waar was-ie te zien, als ik vragen mag? |
|
The Killing Zone, goede film |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |