|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: he respect ja voor oude shit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: en dat doe ik ook graag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heerschfilm ja!!! |
|
Laatst voor het eerst in lange tijd weer eens een geniale film gezien: Pi = Darren Aronofsky is echt met twee films al een van mijn favoriete regisseurs geworden... (andere is Requiem for a dream) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat kan best zo zijn, maar de klassiekers Once upon a time in America & Once upon a time in the west zijn niet neer te halen/ te grabbel te gooien met zo'n titelassociatie; die stáán gewoon op zichzelf. Furthermore: Je hebt ook Once upon a time in China, Once upon a time in the midlands & Once upon a time in the north en denk je dat die de klassiekers neerhaalden? Nee hoor; hier doe je de klassiekers dus écht te kort mee. quote: Mee eens; met name door de psychose en de lowbudget sfeer die de film lekker rauw maakt is Pi een superfilm; Requiem for a dream vind ik ook goed maar minder geniaal; wel weer lekker psychotisch & strak gemonteerd (beetje videoclip-achtig). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2004 18:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb gister "Desperados" en "Pirates of the Caribbean" voor de duizendste keer gezien, lekker veel langharig tuig! En vanmiddag "The Sweetest Thing", ik vond hem ronduit klote. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
ik heb net blair witch gekeken dies leuwk I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
quote: Die heb ik laatst (vorige weekend) opgenomen, moet 'm nog kijken quote: jA, diES vEt StOeR joNGeUh! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Shouf Shouf Habibi (?) Viel me heel erg mee, vond het eigenlijk best wel een leuke film. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik haat, ik haat, ik HAAT inferieure mensen zoals jij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ben je een smurf? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je hebt zojuist een meisje van 13 een 'inferieur mens' genoemd. Voel je je nu tevreden dat je zegt waar het op staat, etc? |
|
quote: Dat klonk meer als Gargamel ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik HAAT jou, ik HAAT internet, ik HAAT smurfen en ik HAAT Azrael. (of hoe dat beest ook heet ) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Het moest er even uit. Ik haat alles dat jonger is dan ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Desperado *ben meteen maar one upon in mexico aan het downloaden* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ga er volgende week naar kijken, denk ik... Indien ik gezelschap heb, dan! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Heb laatst toen ik moest oppassen knoprretjes grote film gezien. Ik vond hem grappig, ik vind em goed... ook blade 1 en 2 na mekaar gezien. GOED! |
|
quote: *Checkt profiel* Ah, ok dan.. Daar val ik dus niet onder, *pheww* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik had overigens nog niet gekeken hoe oud zij was, ik gokte er op dat ze niet ouder is dan ik. Verder haat ik ook veel mensen die ouder zijn dan ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik nog net wel... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Couldn't care less actually.. En dat zij jonger is dan jij was niet zo moeilijk te gokken dacht ik zo ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik ook van jou It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |