![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteravond; 'Somethings Gotta Give' Leuke film! Alleen die kop van Jack Nickolson al.. ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
gisteren voor de derde keer Papillon. Suck my piss ![]() |
|
Donderdag, Once Upon A Time in Mexico ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote:Wow. gezellige film ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Gisteravond nog een stuk Desperado gezien....afgezien van Salma Hayek een niet echt boeiende film ![]() |
|
quote: Allerminst. *Vraagt zich af of Snaack onder een andere nick niet aan het opjagen is* ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Once Upon a Time in Mexico is het vervolg öp Desperado.. Gisternacht nog 3 vage horror's gekeken : Ginger Snaps, Demon House en Night of the Demons ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote: Ik vond het zeker geen waardig vervolg, slappe film. Ginger snap ken ik wel ja, wordt ze een weerwolf. Het vervolg heb ik ook al gezien. Grappig, maar niet meer dan dat "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik vind het ook jammer dat de waardige naam van klassiekers als Once Upon A Time In America en Once Upon A Time In The West zo te grabbel gegooid wordt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik vind het wel een goeie film, maarja smaken verschillen Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
Lost in Translation: ![]() Old Men, New Cars: Best wel goed. Komische momenten, en een degelijk verhaal. My Little Eye: Best wel heel goed... Goeie draai aan het Big Brother gebeuren, leuk gefilmd en een leuk einde. ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik laatst ook gezien. Wat een belachelijke, stomme film met superlamme humor. Te slecht! Vrijdagavond Once upon A Time in Mexico gezien, in lichtelijk beschonken toestand. Erg vermakelijk allemaal, ben echter de halve plot alweer vergeten. En gister Delicatessen ![]() ![]() |
|
quote: Dat vooral ja, in mexico is eigenlijk gewoon een B film. Dat mag niet geasocieerd worden met zulke klassiekers "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Ring gekeken vannacht (Dreamworks versie dus niet de Aziatische versie) moet eerlijk zeggen dat ik er aangenaam door verrast was ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Wat een onzin ![]() quote: Ja leuk idd! Goed mysterieus sfeertje, subtiele gore en als het verhaal zo'n beetje aan z'n round-up lijkt te komen gaat het nog 20 minuten door! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2004 15:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Creepshow 1. Zo heeerlijk dom!! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Haute Tension. Bruut, een splatter als vanouds! ![]() dood ![]() |
|
Ginger snaps II En Blood Gnome Intolerance And W.A.R Against The Modern World. ![]() |
|
quote: Niet dan? Ik weet 100% zeker dat de titel niet per ongeluk gekozen is...het dient de associatie met oude klassiekers op te wekken terwijl er geen enkele associatie is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik verwachtte er ook meer van aangezien sommige andere Miike films wel aardig zijn, ja. Maar ik heb weleens slechter gezien, het concept is wel leuk maar jammer van de uitvoering. Zeker niet een film die in me DVD kast gaat verschijnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Donderdag 'The life of David Gale' gekeken. Ik vind het echt een enorm goede film, heel ontroerend ook op het einde. Een film die nóg maar eens benadrukt waarom ik tegen de doodstraf ben. Vrijdag 'the Texas Chainsaw Massacre' gekeken, nieuwe versie. Echt heerschende film, ook behoorlijk ranzig af en toe, ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hippie! ![]() Maar het is een goede film ja. Kevin Spacey is en blijft een van de betere acteurs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Heb net K PAX met Kevin Spacey gekeken. ![]() http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |