IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Jouw top3 verkeersergernissen Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 30-01-2004 22:28 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik dacht, in een flauwe bui, en omdat er heel veel automobilisten zitten: gooi het eruit! Wat vindt je heel slecht in het verkeer?
Mijn voorzetje:

1. de flitspaal. absoluut niet verkeersveiligheid stimulerend.

2. slechte inhaalmanoeuvres. vrachtwagens die elkaar inhalen, of iemand die jou net te traag inhaalt als jij net een vrachtwagen in wil halen, waardoor jij op de rem moet.

3. slecht afgestelde of niet werkende lampen, zowel van gemotoriseerd verkeer als van fietser. en lampen die niet gebruikt worden: de knipperlichtjes. hoort ook thuis bij slechte inhaalmanoeuvres: zonder knipperlicht je auto naar links gooien.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-01-2004 22:30 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

leasebakken die denken dat ze jesus zijn op de weg en mij snijden omdat ik "maar" een mini'tje rij


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2004 22:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

1. bumperklevers
2. vrachtverkeer
3. mensen die denken dat ze auto kunnen rijden en en dat de weg alleen voor hen is en dus levensgevaarlijk bezig zijn( voor enkle seconden tijdwinst).


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-01-2004 22:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

1 - Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken bij invoegen, uitvoegen, rotondes, etc...
2 - Slechte verlichting, een lamp niet werkend is al levensgevaarlijk..
3 - Inhalende vrachtwagens..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2004 22:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:31 schreef Valorian het volgende:
1 - Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken bij rotondes



ike mocht er maar drie noemen, maar dit is idd een doffe ellende.waarom doen de meeste mesne gewoon hun knipperlichten niet aan als ze afslaan van een rotonde.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 30-01-2004 22:40 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Bejaarden op de snelweg

bumperklevers

vrachtauto's die elkaar inhalen en daardoor de rest van het verkeer gigantisch ophouden


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2004 22:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Op dit moment (de rest ben ik gewoon raar maar waar)


1 Boeren die denken dat ze aardig opschieten als ze met hun tractor 35 km/u doen
2 Mensen die aan de verkeerslichten pas na enkele seconden beseffen dat het groen is, -mij naar het linker vak dwingend als een slak vertrekken,... en dan ineens met hun teedeejiedinges op de gas gaan, die achter hun ook, zodat ik om van het linkervak af te kunnen alles uit mijn Clio'tje moet persen (ik ben de ultieme langeduurtestrijder, héhé)
3 Als ik met de motorfiets rijd op een nat wegdek: trutten (of lullen) die eerst wat gewoon vertragen en dan om nisk ineens alles dichtgooien, lol "ZZZZZZZZCCCCCCHHH!" op die bak af (dan wel rem los en erlangs)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 30-01-2004 22:43 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

zal ik dan maar een lijst als voetganger/fietser opstellen.
1. auto's/fietsers die niet voor je stoppen op een plek waar ze het wel moeten doen!
2. Mensen die geen verlichting aanhebben.
3. Mensen die zonder te kijken de bocht omrijden.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2004 22:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik rijd principieel geen auto (vind het toch alleen handig bij goederenvervoer) dus als fietser zijn mijn verkeersergenissen:

1. voetgangers die niet kijken en maar oversteken
2. mensen die afslaan en geen richting aangeven
3. mensen die maar uit uitritten komen of uit hun auto stappen zonder te kijken of er verkeer aankomt.

en nog debieler:

4. autos/ vrachtwagens half op het fietspad geparkeerd te hebben en dan uitstappen (deur gaat open over het fietspad) zonder te kijken!

Zo werd ik op weg naar de gym altijd per heenweg zeker 3 keer bijna van de fiets genokt en overdag ook zeker 2 keer net geen ongeluk.

medeweggebruikers



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2004 22:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

* automobilisten
* automobilisten
* automobilisten

Er zijn ook nog weggebruikers genaamd "fietsers".

In Rotterdam fiets ik al "sluiproutes" omdat bepaalde straten gewoon ondoenlijk zijn.. Je wordt dagelijks een paar keer bijna voor je sodemieter gereden.

Ik ben dan ook erg blij dat er nog steeds niets gebeurd is alhoewel het van de week echt een micrometer scheelde, slippende auto et cetera.

EN NEE ik ben niet zo'n #%^#$ fietser die niet om zich heen kijkt, zomaar door rood crosst enzo.. Ik let juist erg goed op, altijd. (nou ja, als ik zat ben wat minder..)

Al die malloten die net van een kameel afgepleurd zijn en in een auto stappen (rijbewijs op zwarte markt gekocht) -> rijbevoegdheid ontzeggen

Het valt me echt op dat veel allochtonen veel rücksichtloser rijden als autochtonen.. Zal wel normaal zijn in Marokko..

Ik vind het niet normaal om door openzwaaiende portieren, voorrang nemende auto's, plotseling afslaande auto's e.d. met het hart in me keel op de stoep te belanden..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-01-2004 22:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:42 schreef Gunman het volgende:
3 Als ik met de motorfiets rijd op een nat wegdek: trutten (of lullen) die eerst wat gewoon vertragen en dan om nisk ineens alles dichtgooien, lol "ZZZZZZZZCCCCCCHHH!" op die bak af (dan wel rem los en erlangs)

Meer afstand houden helpt ook wel...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-01-2004 22:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mensen die geen richting aangeven als ze afslaan zowel fietsers als automobilisten.
Als je van rechts komt (op de fiets) en dan geen voorrang krijgt van automobilisten, terwijl je dat wel verdomme hebt!
Scooters en brommers die keihard en dicht langs je heen scheuren als je lekker aan het fietsen bent.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-01-2004 22:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 30 januari 2004 22:31 schreef Valorian het volgende:
1 - Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken bij invoegen, uitvoegen, rotondes, etc...


Ik erger me eigenlijk zelden (ben ik te relaxt voor), maar dat is inderdaad irritant! Ook als ze zelf op een voorrangsweg van links komen en dan rechtsaf slaan zonder het aan te geven Van die varkens die menen dat zij belangrijker zijn dan de rest en dat anderen dus ook wel voor niks op hun kunnen blijven staan wachten

O ja kruipende mensen zijn ook irritant
Aan bumperklevers erger ik me niet zo... een keer goed remmen doet wonderen

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-01-2004 22:53]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-01-2004 22:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

1. Mensen die standaard langzamer rijden dan is toegestaan.
2. Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken. Vooral op een minirotonde zeer irritant!
3. Bumperklevers.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-01-2004 22:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik rij dan zelf geen auto maar wanneer ik mezelf even wat steviger vasthou is wanneer:

1- Je ongelooflijk moet afremmen wanneer de linker rijstrook (snelweg) vol is en er rijd een langzame tinus met een snelheid van 80 km p.u. voor je terwijl je zelf 140 rijd.
2- Mensen die hun knipperlicht 1 keer laten knipperen dus als je zelf met je ogen knippert je het knipperlicht gemist hebt van diegene die wil invoegen.
3- Je naast een vrachtwagen rijd en hij opeens naar links uitwijkt terwijl jij daar rijd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-01-2004 22:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

-bumperklevers met stip!
-rotonde perikelen, oh oh.. Die bejaarde wachten wel een uur om eindelijke is een keer die rotonde op te komen, ik erger me dood.
-flitsers, puur en alleen om geld te verdienen. Niks verkeersveiligheid!


"This one is older than shit, heavier than time!"


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 30-01-2004 23:04 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Als motorrijder erger ik me aan de lui die:van alles uit het raam gooien(peuken,banaanschillen,appels enzo),je bij de stoplichten rechts proberen in te halen,zich vergissen in de snelheid van een motorrijder(sorry agent,hij was er al),fanatieke agentjes die je om de meest onbenullige dingen op de bon gooien(kromme nummerplaat,dat mag niet hoor!)enne..oh het was een top 3


life sucks....sometimes


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-01-2004 23:06 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 30 januari 2004 23:04 schreef streetfighter het volgende:
Als motorrijder erger ik me aan de lui die:van alles uit het raam gooien(peuken,banaanschillen,appels enzo),je bij de stoplichten rechts proberen in te halen,zich vergissen in de snelheid van een motorrijder(sorry agent,hij was er al),fanatieke agentjes die je om de meest onbenullige dingen op de bon gooien(kromme nummerplaat,dat mag niet hoor!)enne..oh het was een top 3
goh klinkt bekend

tssk je mag niet eens een stoppie maken


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-01-2004 23:07 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2004 23:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:46 schreef Voice Of Doom het volgende:
Meer afstand houden helpt ook wel...


Daar gaat het niet om, de kwestie gaat om een slakkegangetje in een kleine file, tgen lage snelheid, héhé. Nu niet gaan denken dat ik het in mijn hoofd haal om met de motor achter iemand te gaan plakken tegen kruissnelheid, da's zelfmoord.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 31-01-2004 0:13 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 23:13 schreef Gunman het volgende:
Daar gaat het niet om, de kwestie gaat om een slakkegangetje in een kleine file, tgen lage snelheid, héhé. Nu niet gaan denken dat ik het in mijn hoofd haal om met de motor achter iemand te gaan plakken tegen kruissnelheid, da's zelfmoord.


PLAKKEN?voorbij gaan met die handel!sorry..dit hoort op de motortopic...maar toch!


life sucks....sometimes


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-01-2004 0:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:53 schreef Cadaveria het volgende:

3- Je naast een vrachtwagen rijd en hij opeens naar links uitwijkt terwijl jij daar rijd.


Nee joh, dat is juist gaaf.. krijg je zo'n vonkenregen aan de vangrailkant, daarom heb ik ook zo'n licht autootje (fiesta 1.1)gekocht, die schuiven makkelijker op en worden minder goed gezien door vrachtwagenchauffeurs... alleen met de komst van dodehoekspiegels enzo wordt het allemaal steeds lastiger


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-01-2004 0:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

1. De dampen die ik alemaal moet in inademen van het gemotoriseerde verkeer
2. Automobilisten
3. Politie

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 31-01-2004 0:37]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 31-01-2004 2:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 23:13 schreef Gunman het volgende:
Daar gaat het niet om, de kwestie gaat om een slakkegangetje in een kleine file, tgen lage snelheid, héhé. Nu niet gaan denken dat ik het in mijn hoofd haal om met de motor achter iemand te gaan plakken tegen kruissnelheid, da's zelfmoord.
Toch blijf ik er bij...anders heb je er geen last van...en ja ik erger me daar zelf ook aan...tel uit je winst


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 31-01-2004 2:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 0:36 schreef BARABAS het volgende:
1. De dampen die ik alemaal moet in inademen van het gemotoriseerde verkeer


Wees blij dat je mij nooit tegen bent gekomen met mijn smeulende Suzuki RG250...dat had je niet na kunnen vertellen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 31-01-2004 9:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

1. Snelwegterroristen (vrachtwagenchauffeurs)
2. bumperklevers (executeren dat volk)
3. geen richting aangeven (heb ik al een paar keer bijna een ongeluk door gehad)


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen