![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Doen jullie ook aan sport of hebben jullie ooit een sport gespeeld? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik probeer sport zo veel mogelijk te vermijden... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik heb 10 jaar gevoetbald (o.a. nog geschopt tot proeftrainingen bij NAC), 2 jaar getennisd, 2 jaar getafeltennisd, 3 maanden basketbal (op moeten geven vanwege promotie bij het voetballen) en een jaar atletiek... En tegenwoordig: Helemaal niks meer en 25 kilo aangekomen in 3 jaar tijd ![]() |
|
quote: Je zou eigenlijk verbannen moeten worden met al die ranzige sport ervaring... ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb nog een paar jaar aan Judo gedaan en ik heb een aantal jaar getennist.. ![]() |
|
hmmm, heb vroeger veel aan badminton en squash gedaan... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ehm....ik rijd paard..... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Sport C.V.: - Tennis - Basketbal - Fitness (is dat een sport) Toekomst? - Vechtsport misschien? ![]() |
|
quote:he he .. datzelfde is mij overkomen toen ik 16 werd en een brommer kreeg ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-02-2001 9:46] ![]() |
|
quote: Is niet persoonlijk bedoelt, ik geloof trouwens dat je niet de enige bent die sport... ![]() |
|
Ik heb toen ik heel klein was op gym gezeten. Nu skateboard ik. (is dat een sport? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach, van de zomer weer effe flink oefenen. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... ![]() |
|
heheh sport.... De goede oude tijd. Ik heb 12 jaar gevoetbald, eigenlijk nooit zonder blessure. Maar ja de echte bikkels gaan door; als ze kunnen lopen kunnen ze voetballen. Ik heb zelfs een keer met een gebroken teen gevoetbald (ben rechts en was aan die voet, AU) Er zijn nu alleen weinig sporten die ik nog kan doen met mijn vernaggelde lichaam: Verneukte linker enkel (zwwar verzwikt, zeg met de binnekant van mijn voet tegen mijn kuitbeen...) bijna gescheurde rechterachillespees (1 jaar na die linker enkel weer gaan voetballen, maar alle kracht bv. met remmen na een sprint moest met rechts, niet echt gezond..) 2 versleten knieen (heel vaak verdraaid en mijn rechter kniebanden zijn er bijna afgeschopt) gesloopte rechterschouder (uit de kom gehad en gewricht zit nog niet echt o.k.) oja, en de familierug niet te vergeten, die is soms nogal zwak.... dat was het wel ongeveer...... ![]() |
|
En dan zeggen ze dat sporten gezond is... ![]() ![]() |
|
Ik moet een betreurenswaardige mededeling doen. Kheb mijn mountainbike na twee jaar weer helemaal in elkaar gezet. Ik ga morgen fanatiek mountainbiken, ja ik weet het, sport is heel slecht... ![]() ![]() ![]() |
|
In mijn ogen is sporten gewoon een moderne vorm van zelf-kastijding! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Nou, mountainbiken is eerder een vorm van zelfkastrering... ![]() |
|
Ik doe niet aan sport, eet ongelovelijk veel ongezonde dingen, en ik drink bijna niks anders meer dan bier.... ![]() Kortom: Ik leef heerlijk ongezond, en ik voel me prima!! ![]() Ben alleen wel erg licht(70 kilo met een lengte van 1.87). Hoeveel ik ook (vr)eet, ik kom geen grammetje aan...... vaag ofnie dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 25-02-2001 2:49] Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
quote:hmmm ik heb het tegenovergestelde.... ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Ik zit zelf op Hockey! Jaja... Misschien vinden jullie het niets maar ik vind het een toffe sport! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het schijnt dat je heel makkelijk aan lintwormen kan komen door rauw vlees te eten, zand of andere troep! ![]() ![]() |
|
zand eet ik niet... rauw vlees ook niet... vlees eet ik alleen gefrituurd/gebakken/gebraden ![]() heb nu ook weer een biertje voor me staan... en een zak borrelnootjes... ![]() ![]() dus ik eet/drink 't ff allemaal snel op en ga ik maar eens wat slaap scoren... Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
|
quote: Dat heb ik precies hetzelfde, alleen ben ik net iets langer HEHE ![]() |
|
ik heb acht jaar geleden een tijdje op judo gezeten. en twee jaar geleden een half jaar gevoetbald, maar dat koste mij teveel enegie. ik ben een beetje lui. ![]() ![]() |
|
quote: Nou Suus.. zo dik ben je toch ook niet?? ![]() |
|
quote: Handig he? Eten en drinken zonder ook maar 1 seconde aan je gezondheid en/of gewicht te denken... Heerlijk is dat ![]() Toch kan ik eigenlijk wel wat extra gewicht gebruiken, zullen jullie nog wel zien op 1 of andere meeting. Ik weeg maar 69 kilo zie ik net!!!! (Da's inclusief contactlenzen en een boxershort) Maarjah... boeit niet... ben liever iets te dun en dat ik lekker kan eten en drinken zonder aan m'n gewicht te moeten denken dan dat ik "normaal" van formaat ben en dat ik bij elke hap de kilo's voel aankomen... Please give blood. Vampires are an endangered species! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |