|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heretic 2 3d shooter die er mooi uitziet, leuk episch sfeertje en hij bestuurt ook lekker. Beetje oud misschien maar ik ken niet zoveel games... weinig tijd. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-11-2001 16:51] |
|
Ik ben ook niet zo'n gamer maar ik vind American McGee's Alice wel gaaf. Super duister sfeer. Ook Worms regeert. En ik zit nu nog te wachten op Warcraft III. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ook. Verder racespellen vooral Carmageddon TDR2000. En Unreal Tournament. Heads I win, tails you lose |
|
GTA Je moeder. |
|
dank u allen tot zo ver. kun je effe bijzetten wat voor soort spel het is? dan kan ik het tezijnertijd ook eens gaan proberen. ik zit niet zo in de spellenwereld dat ik al weet wat voor game het is. ik hou vooral van simpele spellen met veel schietwerk. zo een spel als bijvoorbeeld myst vind ik wel mooi maar ik heb gewoon geen zin om uren te gaan nadenken over een puzzel. trouwens carmageddon heerst ook. effe alles platrijden in de buurt is natuurlijk erg cool ( in de games dan) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-11-2001 16:43] |
|
Planescape Torment ontzettend gaaf spel NHL '98 (bij gebrek aan een betere pc) binnenkort eens 2001 proberen [Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 04-11-2001 16:56] Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Diablo II heerscht |
|
Weet iemand nog spellen in de sfeer van Heretic/Hexen? |
|
Planescape torment, BG(2), icewind dale, etc 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Heb net een nieuwe computer, en dus ook de mogelijkheid tot het spelen van betere games. Nadeel is alleen dat veel dingen die ik geprobeerd heb niet onder Win2000 draaien. Waaronder Carmageddon 2 en Quake 1!!! Denk dat ik ga proberen een multiboot aan te leggen. Anyway, ik heb nu Quake III (3D shooter) er op staan, en ben op dit moment bezig een mapeditor daarvoor te downloaden. Verder heb ik het spel Homeworld (3D strategy in space) geinstalleerd, maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken. Ziet er wel erg mooi uit. Op dit moment ben ik nog op zoek naar een cool racespel. Bij voorkeur 1 waar je je auto kan afstellen en een ander kleurtje kan geven, tegen het verkeer in kan etc. Iemand tips? |
|
Half-Life: TFC!! rah! beste spel ooit gemaakt, zóóó verslavend.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
q3 en soms unreal tournament...maar het meeste speel ik nog RedAlert 2 [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-11-2001 17:07] Suck my piss |
|
-Quake III -Soldier of Fortune -Unreal Tournament -Max Payne |
|
hehe .. als er 'Blizzard' op de box staat is het een vet spel verder zijn alle Baldur's gate spellen wel goed... en dan heb je nog klassiekers zoals Grand Theft Auto, Lost Vikings (Blizzard onder de naam 'Silicon & Synapse' ), en digger ofcourse Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Baldurs Gate 2(BG2) is een van mijn favorieten. Ik ben vandaag voor de 15e keer ofzo overnieuw begonnen. Echt waar voor je geld. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
quote: Indeed! |
|
Diablo II Lord of Destruction |
|
baldur's gate reeks... thief 1/2 stronghold heroes of might and magic 2/3 diablo 1/2 warcraft 2/3? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: is die er al? Suck my piss |
|
Diablo Warcraft |
|
quote: en counterstrike eej |
|
quote: nee is er nog niet, maar kan me niet voorstellen dattie niet vet is dus.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Delta Force 3 (landwarrior) Online erg cool en snel. |
|
quote: Zolang er 'Blizzard' op de box staat Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heeft iemand hier de volledige versie van Stronghold al ?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |