|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe die heb ik alleen niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb anders ook leuke dromen Of ik doe mee in de oorlog... Of ik doe allerlei "dingen" met de zus van mijn beste maat (Niet dat die laatste heel erg is ofzow hoor maar toch raar over de zus van je beste maat) |
|
quote:wat niet, vrienden? Bruce Banner |
|
schulden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Misschien moet je dat dan toch maar eens overwegen. |
|
hehe daar zit wat in Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Been there, done that. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Neuh meer het idee 'dat het wel goed zit' zeg maar. Dat ik me niet te druk hoeft te maken. |
|
hehe eindelijk iemand die zelf heeft gebruikt en tegen is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dromen over een ongeluk waarschuwt u tijdelijk geen reizen te maken omdat uw leven op het spel staat. Als er in uw droom een ongeluk gebeurt met een veestapel zult u uit alle macht iets proberen te bereiken; hierbij zal een vriend iets van dezelfde waarde kwijtraken. Dromen dat u ongelukkig bent voorspelt een verlies, en moeilijkheden voor anderen. iets in die richting? Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Dus dat reisje naar de supermarkt straks kan ik beter afzeggen? |
|
Je zal sterven FRNK, sterven! |
|
quote:Best true he |
|
quote: Sterven is wel erg metal! |
|
Straks maar es een poging doen dan haha |
|
hehe ja dat slaat eigenlijk ook nergens op he; dat stukje. Dan moet je toch wel heel erg bijgelovig zijn Maar eerlijk gezegt, weet ik ook niet echt een verklaring voor die dromen van jou frnk. wel vreemd hoor.... Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote:Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeld he (maar dat had je wel door ) quote:Ach ja.. Thanx for trying iig. |
|
Ik word steeds dood geschoten in mn dromen. Laatst kreeg ik eerst een kogel in mn been. Dat het nou pijn deed kon ik niet zeggen... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Terecht! |
|
Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn persoonlijke favoriet van deze week: Ik zit in bos, in de nacht, en de hele zooi staat in de hens, behalve waar ik zit (een soort open plek).. het is niet heet, en ik zit wat in het zand te graven.. tussen de bomen door lopen mensen rond, maar ze komen niet op de plek. Ik blijf maar graven en kom steeds dieper tot ik de brand niet meer zie. En dan word ik wakker. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik droom heel vaak dat ik verdrink... maar net op t moment dat ik t niet meer hou bedenk ik me altijd dat water bestaat uit waterstof en zuurstof en dat ik dus eigenlijk wel zou moeten kunnen ademen en dan zwem ik vrolijk verder terwijl ik water adem best lollig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat betekent dat je sex met mij wilt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-05-2005 21:50] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |