|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet nooit wat ik droom, is dat vreemd? Enkel (lucide) dromen en nachtmerries van vroeger die ik ook heel vaak droomde (soms jarenlang). Maar tegenwoordig alleen als ik een beetje half wakker ben of weer in slaap van of zo. En àls ik dan eens iets onthou dan droom ik gewoon muziek, alsof ik het zit te luisteren. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
ik droomde vanacht dat ik wakker werd en mijn vader langs kwam om me te vertellen dat er een lijk buiten mijn kamer in de stromende regen lag. ik werd vet bang en durfde niet te gaan kijken. opzich niet zo eng, maar ik werd wakker in mijn droom, in dezelfde pyama als waarin ik was gaan slapen..en ik had écht niet door dat ik droomde |
|
Ik droomde dat ik omringd was door vampieren en ik ging er mee om, was een beetje bang, maar ik werd door ze geaccepteerd. Op een gegeven moment begon ik te twijfelen of ik zelf ook een vampier was. |
|
quote:en je twijfelt nu niet aan jezelf ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee ik weet gewoon dat ik het ben |
|
ik wordt nu wakker. Wegens niet kunnen slapen vanacht proberen de dag door te leren, gecrashed om vijf uur. Ik heb net gedroomd dat ik met m'n ouders en veel andere mensen van de familie op een kraakpandfeest waren dat georganiseerd was door m'nm oma, en best leuk. Alleen dat ik er halverwege achter kwam dat ik volledig vergeten was naar tentamen te gaan. Nou ja, als waarschuwing zien dan maar. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb weer over slangen gedroomd. Dit keer waren er honderden slangen in mijn woonkamer(kleine en grote slangen). Ik ging in mijn droom op mijn tenen lopen tussen die slangen in om weg te gaan en ze deden me niks. Best vaag, ik droom regelmatig over slangen en in het echt ben ik er niet eens bang voor. Heb een paar keer in het echt wurgslangen om me heen gehad die best gevaarlijk waren en ik ging er wild mee spelen(alsof het honden waren lol). Ik snap niet waarom ik over ze moet dromen als ik er in het echt niet bang voor ben |
|
Ik droomde laatst dat ik de kleine bibliotheek van mijn geboortedorp was en dat ik daar op zoek was naar een geest die mensen in bezit nam en ze dwong tot moorden. Om de paar minuten hoorde ik een schreeuw ergens in de gangetjes, om erna achter te komen dat er weer iemand dood lag op de grond. Toen ik op een gegeven moment in de gaten kreeg in welk persoon de geest zat, rende ik achter hem aan en volgde hem naar een klein kantoortje waar we begonnen te vechten totdat hij bezit van mij nam en ik zo hard schreeuwde in m'n droom dat ik er van wakker schrok. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Op een of andere duistere manier heb ik o.a. over Greycloak gedroomt. Dat hij me ging leren autorijden en dat terwijl ik een haaiendierentuin aan het bekijken was en ik uit de auto gesprongen ben omdat ik de haai wilde helpen bevallen en met een hele grote haai wilde knuffelen die vervolgens dood gemaakt werd door iemand en toen zag ik Greycloak met iemand anders in de auto weg rijden met nog 2 lesauto's er achteraan en toen ging de oppasser mij een dinosauriër laten zien die nog leefde en die een soort van Nessi was maar dan toch anders. *zucht* De drukte. Zo zag het ding er uit. Wauw! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-02-2007 11:19] Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
Vond het zelf ook nogal verontrustend. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik werd wakker met een stijve geen idee waar ik over gedroomd heb verdomme |
|
Ook over Greycloack soms? |
|
Ik werd zaterdag wakker mét kater, mét knul, zonder spannend verhaal, mét het gevoel dat ik dood ging aan verdroging. Was dat even een aparte wending aan 'even een ijsje halen.' [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-02-2007 11:51] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: mmmmm....ok ik ga weer liggen |
|
ik droom over dat ik een relatie heb met iemand anders dan mijn vriend The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: SLET!!!!!!!!!! (geintje hoor) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gaaf om dit topic weer eens door te lezen, in die zin is dit forum ook wel een extern geheugen van mij, van bepaalde topics weet ik dat ik er herinneringen uit naar boven kan halen. Dus niet deleten hoor! Gisternacht had ik ook weer een droom, maar ik ben hem vergeten. |
|
Edit: Langzaamste dubbelpost evaaah. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-02-2007 4:15] |
|
quote: en dit kwam in mijn droom van afgelopen nacht dus weer voor. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Is je vriend iemand anders dan dat hij zich voordoet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: dat had ik ook erg vaak vlak voor het uitging écht waar |
|
Echt niet... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: wellus! over een bepaald persoon, tttsssssk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |