|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
scary |
|
Als ik eraan denk voel ik me weer kut en krijg ik bijna tranen in mijn ogen, het was (in mijn droom dan natuurlijk) zo realistisch. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is een gevoel wat je in je droom krijgt. Je voelt het ook echt. Soms zijn dingen bijv ook niet eens zo eng als je het verteld, maar het gevoel kan zo erg maken. Ik ken het On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Niet zulke enge films meer kijken dus! |
|
Ik droomde vanacht dat ik in en huis woonde *ja egt waar* en tegenover mij woonde een jongen (de man die ik zowel t meest liefheb als het meest haat op deze wereld) en ik weet niet meer waarom, maar in mijn droom ging zijn moeder dood.. en aan de ene kant vond ik het lullig en aan de andere kant kon ik nu een stuk grond kopen wat ik heeel graag wou wat eerst van haar was... Als iemand weet wat dit betekend vind ik 't knap want ik vat 't niet. I rest my case |
|
Ik droomde vannacht dat ik een happy meal was. Jaja, leg dat maar eens uit dan. |
|
quote: Oeh ik heb nog zo'n kortingsboekje voor een happymeal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik droomde dat ik een groen ding boven mijn hoofd had .... Moest maar eens minder sims spelen ... |
|
quote: Dat is ook een spelletje voor meisjes |
|
Jenje showt graag zijn vrouwlijke kant |
|
quote: Doe ik ook, tijdens parkeren vooral |
|
Als je een computerspelletje nodig hebt om je mannelijkheid te bewijzen heb je vast een heel klein pikkie ... |
|
quote: Ow, tegen een boom / lantaarnpaal? |
|
quote:.. en als je je telefoon uit de carkit haalt, shit zeg, je klonk echt ommeunig als de eerste de beste blondte snol ... |
|
quote: Ik heb juist een enorme berenlul! koalabeer |
|
quote: Raymond is gewoon zo al heel goedkoop hoor |
|
Dat de lieden van Nobassak onverstaanbare dingen tegen me zeiden Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Daar komt dat niet door, ik ben gewoon bang mensen uit mijn omgeving te verliezen. quote: Toch niet zo'n gaye met een Winnie De Poeh speeltje erin he. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: je moeder ging toch trouwen, misschien dat dat iets mee te maken heeft? Het idee haar te 'verliezen' aan een man |
|
quote: mijn laatste had een sonic x spelletje erin zitten (da's een week terug) maar k geloof dat dat was omdat de narnia speeltjes op waren.. I rest my case |
|
Die zijn gruwelijk oud!!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Pfff. Klote zijn zo'n dromen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee, ik ben juist heel blij dat ze gaat trouwen. Mijn vader is in 2000 heel onverwachts overleden, sindsdien heb ik die angst. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-01-2006 20:26] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: nou ik hoop niet dat je al te vaak zulke dromen hebt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |