IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-01-2006 9:43 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 januari 2006 20:31 schreef skitzoid kitten het volgende:
nou ik hoop niet dat je al te vaak zulke dromen hebt

Dit was voor het eerst.
Wel heb ik veel over mijn vander gedroomd, dat zijn gezicht langzaam inzakte.
Dat komt omdat de begravenisondernemers hem heel lelijk in zijn kist hadden gelegd en hij niet meer op mijn vander leek, ze hadden hem een rare gezichtsuitdrukking gegeven.
Maar ik heb ook positief over mijn vander gedroomd gelukkig, dat hij afschijd kwam nemen, hij wist dat hij dood was en ik ook en ook al weet je dat het maar een droom is, het is wel fijn.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2006 18:12 by Schaep Profiel van Schaep

Ik dacht net ik ga maar weer terug naar bed, maar ik droomde dat ik 's nachts in een zwembad ergens buiten in het donker ging zwemmen. Het was een afgelaten zwembad dat gemaakt was van beton, met wat bomen eromheen. Toen dook ik naar de bodem, maar ik werd naar beneden gezogen en kon me niet meer bewegen en was bang dat ik zou stikken. Toen stopte de droom en lag ik in bed en kon ik mijn lichaam niet meer bewegen en niet meer zien en ademen. Het voelde alsof mijn hoofd naar beneden gekeerd was en in mijn kussen werd gezogen. Met heel veel moeite lukte het me op een gegeven moment om een arm te strekken om een licht aan te doen, maar dat lukte niet omdat mijn vingers geen gevoel meer hadden, hetzelfde gevoel als wanneer je een poos in de kou hebt gelopen. Toen kon ik me lostrekken en wakker worden uit de droom en zag ik dat ik waarschijnlijk helemaal niet bewogen had.

Ik heb maar een kwartier geslapen maar het was wel vreemd, en het voelt ook alsof ik mijn adem lang heb ingehouden, vaag.

Edit: Ik droomde laatst ook dat er mensen in mijn huis waren, wat ergens in een andere flat was dan waar ik woon. Daar pakte ik er één van vast en duwde hem tegen de bank aan, maar toen ik hem vast had deelde zijn hoofd zich en ontstonden er twee hoofden. Die twee hoofden waren hetzelfde, maar anders dan het eerste hoofd en ze zagen er minder realistisch uit, daarna gebeurde dat nog twee keer, tot hij vier vrouwenhoofden had die eruitzagen alsof ze bezeten waren, met witte ogen en vervormd en toen kon ik ze niet meer in bedwang houden. Daarna werd ik wakker en zag ik een perzische kat op mijn kast zitten die rare bewegingen met zijn hoofd maakte, en het duurde een tijd voordat die weg was en ik gewoon wakker was.

En ik droomde dat ik de broer van een vriendin weer ontmoette die een sjaal om zijn hoofd had geslagen, maar toen liet zien dat hij verminkt was en toen viel het me ook opeens op dat zijn oog bijna uit zijn schedel lag, maar hij bleef heel rustig praten.

Ja, het is wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-01-2006 18:17]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-01-2006 19:43 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 26 januari 2006 18:12 schreef Schaep het volgende:
Ik dacht net ik ga maar weer terug naar bed, maar ik droomde dat ik 's nachts in een zwembad ergens buiten in het donker ging zwemmen. Het was een afgelaten zwembad dat gemaakt was van beton, met wat bomen eromheen. Toen dook ik naar de bodem, maar ik werd naar beneden gezogen en kon me niet meer bewegen en was bang dat ik zou stikken. Toen stopte de droom en lag ik in bed en kon ik mijn lichaam niet meer bewegen en niet meer zien en ademen. Het voelde alsof mijn hoofd naar beneden gekeerd was en in mijn kussen werd gezogen. Met heel veel moeite lukte het me op een gegeven moment om een arm te strekken om een licht aan te doen, maar dat lukte niet omdat mijn vingers geen gevoel meer hadden, hetzelfde gevoel als wanneer je een poos in de kou hebt gelopen. Toen kon ik me lostrekken en wakker worden uit de droom en zag ik dat ik waarschijnlijk helemaal niet bewogen had.

Ik heb maar een kwartier geslapen maar het was wel vreemd, en het voelt ook alsof ik mijn adem lang heb ingehouden, vaag.

Edit: Ik droomde laatst ook dat er mensen in mijn huis waren, wat ergens in een andere flat was dan waar ik woon. Daar pakte ik er één van vast en duwde hem tegen de bank aan, maar toen ik hem vast had deelde zijn hoofd zich en ontstonden er twee hoofden. Die twee hoofden waren hetzelfde, maar anders dan het eerste hoofd en ze zagen er minder realistisch uit, daarna gebeurde dat nog twee keer, tot hij vier vrouwenhoofden had die eruitzagen alsof ze bezeten waren, met witte ogen en vervormd en toen kon ik ze niet meer in bedwang houden. Daarna werd ik wakker en zag ik een perzische kat op mijn kast zitten die rare bewegingen met zijn hoofd maakte, en het duurde een tijd voordat die weg was en ik gewoon wakker was.

En ik droomde dat ik de broer van een vriendin weer ontmoette die een sjaal om zijn hoofd had geslagen, maar toen liet zien dat hij verminkt was en toen viel het me ook opeens op dat zijn oog bijna uit zijn schedel lag, maar hij bleef heel rustig praten.

Ja, het is wat.


quote:
Op 23 januari 2006 13:11 schreef Schaep het volgende:
Niet zulke enge films meer kijken dus!


Hatsjikidee!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-01-2006 19:48 by Hexegot Profiel van Hexegot

@ Schaep --> Euhm... Eigenaerdig. Maar achteraf altijd wel fascinerend, dat soort dromen, niet? Vind ik tenminste.


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 28-01-2006 21:39 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

ik droomde vannacht in het Noors.


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-01-2006 21:42 by Heiden Profiel van Heiden

Da's wel errug true.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 29-01-2006 1:31 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

Ik ben dan ook de trueheid zelve



Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2006 5:49 by Schaep Profiel van Schaep

Mary, ik kijk helemaal geen enge films!

Probleemwijken is de shit.

Duindorp is voor Duindorpers.

quote:
Op 27 januari 2006 19:48 schreef Hexegot het volgende:
@ Schaep --> Euhm... Eigenaerdig. Maar achteraf altijd wel fascinerend, dat soort dromen, niet? Vind ik tenminste.


Ja, maar als ik gefascineerd wil worden zet ik Discovery wel op, of staar ik twee uur lang naar een lampje.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2006 11:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Vanmorgen werd ik heel kloten wakker. Ik had weer een droom gehad die best echt leek. Vanmorgen wist ik het nog, maar ben vergeten waar het over ging. Ik ben er nog moe van


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 02-02-2006 11:24 by Ascension Profiel van Ascension

Ik ken dat gevoel wel, heb er ook best vaak last van.

Ik droomde vannacht over het verlovingsfeest van mijn broer (dat volgende week nog moet gaan plaatsvinden). Het kwam er op neer dat het uitliep op één grote ruzie tussen de familie. Bah, hoop niet dat die droom voorspellend was.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-02-2006 11:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 februari 2006 11:24 schreef Ascension het volgende:
Ik ken dat gevoel wel, heb er ook best vaak last van.

Ik droomde vannacht over het verlovingsfeest van mijn broer (dat volgende week nog moet gaan plaatsvinden). Het kwam er op neer dat het uitliep op één grote ruzie tussen de familie. Bah, hoop niet dat die droom voorspellend was.

Ja ook zoiets wat zou kunnen, het lijkt echt ofzo..


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-02-2006 11:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 januari 2006 18:12 schreef Schaep het volgende:
Ik dacht net ik ga maar weer terug naar bed, maar ik droomde dat ik 's nachts in een zwembad ergens buiten in het donker ging zwemmen. Het was een afgelaten zwembad dat gemaakt was van beton, met wat bomen eromheen. Toen dook ik naar de bodem, maar ik werd naar beneden gezogen en kon me niet meer bewegen en was bang dat ik zou stikken. Toen stopte de droom en lag ik in bed en kon ik mijn lichaam niet meer bewegen en niet meer zien en ademen. Het voelde alsof mijn hoofd naar beneden gekeerd was en in mijn kussen werd gezogen. Met heel veel moeite lukte het me op een gegeven moment om een arm te strekken om een licht aan te doen, maar dat lukte niet omdat mijn vingers geen gevoel meer hadden, hetzelfde gevoel als wanneer je een poos in de kou hebt gelopen. Toen kon ik me lostrekken en wakker worden uit de droom en zag ik dat ik waarschijnlijk helemaal niet bewogen had.

Ik heb maar een kwartier geslapen maar het was wel vreemd, en het voelt ook alsof ik mijn adem lang heb ingehouden, vaag.

Edit: Ik droomde laatst ook dat er mensen in mijn huis waren, wat ergens in een andere flat was dan waar ik woon. Daar pakte ik er één van vast en duwde hem tegen de bank aan, maar toen ik hem vast had deelde zijn hoofd zich en ontstonden er twee hoofden. Die twee hoofden waren hetzelfde, maar anders dan het eerste hoofd en ze zagen er minder realistisch uit, daarna gebeurde dat nog twee keer, tot hij vier vrouwenhoofden had die eruitzagen alsof ze bezeten waren, met witte ogen en vervormd en toen kon ik ze niet meer in bedwang houden. Daarna werd ik wakker en zag ik een perzische kat op mijn kast zitten die rare bewegingen met zijn hoofd maakte, en het duurde een tijd voordat die weg was en ik gewoon wakker was.

En ik droomde dat ik de broer van een vriendin weer ontmoette die een sjaal om zijn hoofd had geslagen, maar toen liet zien dat hij verminkt was en toen viel het me ook opeens op dat zijn oog bijna uit zijn schedel lag, maar hij bleef heel rustig praten.

Ja, het is wat.
Slaapverlamming heet zoiets, moet je maar eens op Wikipedia opzoeken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-02-2006 23:42 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Ik heb nachtmerries over dat er van alles misgaat op m'n werk. Ik ben teveel met m'n werk bezig, betekent dat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2006 23:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 februari 2006 23:42 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik heb nachtmerries over dat er van alles misgaat op m'n werk. Ik ben teveel met m'n werk bezig, betekent dat.
Vaker neuken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


slome
Usericon van slome
Posted 02-02-2006 23:45 by slome Profiel van slome

Heb afgelopen nacht gedroomd dat ik op mijn werk door een soort rat in mijn gezicht en nek werd gebeten. Ik heb wel eens leuker gedroomd...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik droom dikwijls over naakte vrouwenlichamen... moet ik nu naar een therapeute?


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2006 7:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee, maar wel goed je lakens wassen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2006 18:01 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 februari 2006 11:43 schreef Misanthrope het volgende:
Slaapverlamming heet zoiets, moet je maar eens op Wikipedia opzoeken.


Best interessant, ik had al zo'n vermoeden maar het kwam meer overeen dan ik dacht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 18:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 februari 2006 7:34 schreef Greycloak het volgende:
Nee, maar wel goed je lakens wassen.



is genoteerd


signature


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-02-2006 18:29 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 2 februari 2006 5:49 schreef Schaep het volgende:
Mary, ik kijk helemaal geen enge films!



Dan moet je ze gaan maken met deze dromen. Ik zie grootse dingen voor jou in het vooruitschiet...


Hatsjikidee!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2006 18:35 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 februari 2006 18:29 schreef Unholy Mary het volgende:
Dan moet je ze gaan maken met deze dromen. Ik zie grootse dingen voor jou in het vooruitschiet...




Nou ja, ik heb net het thema film en animatie in de vorige periode van mijn studie met succes afgerond, dus wie weet!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 04-02-2006 18:53 by just1me Profiel van just1me

wat betekend het als je droomt over: je Ma en diegene waarmee je je leven deelt, en ze daarna hard op de bank gaan sexen?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-02-2006 19:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 4 februari 2006 18:53 schreef just1me het volgende:
wat betekend het als je droomt over: je Ma en diegene waarmee je je leven deelt, en ze daarna hard op de bank gaan sexen?


Dat je een zieke geest hebt..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-02-2006 19:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 februari 2006 18:53 schreef just1me het volgende:
wat betekend het als je droomt over: je Ma en diegene waarmee je je leven deelt, en ze daarna hard op de bank gaan sexen?


Dat was geen droom, je vriendje/vriendinnetje heeft gewoon een goede relatie met zijn schoonma.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 04-02-2006 19:26 by just1me Profiel van just1me

quote:
Op 4 februari 2006 19:21 schreef MMayo het volgende:
Dat was geen droom, je vriendje/vriendinnetje heeft gewoon een goede relatie met zijn schoonma.


HMM WALGELIJK..


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen