|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gave droom! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmm.. uit deze droom zou ik opmaken dat je zelf ook dood bent |
|
quote: Wow, het ultieme pagan metal optreden in je kop Ik droom maar heel vaag meer, mensen gaan altijd weg of willen weg...da's de enige lijn die ik kan onthouden. boeie I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik droom best vaak dat ik ergens heen moet bijvoorbeeld naar een afspraak maar dat ik er nooit kom omdat ik dit nog thuis moet doen of dan moet ik me sleutel nog pakken en soms moet ik nog vele dingen meer doen met als gevolg dat de tijd doortikt in de me droom en uiteindelijk niet aan kom op die afspraak dit is pas echt een irritante droom Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
wel vaker last dat je te laat komt? of ben je juist zo super op tijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik denk eerder het laatste ik moet juist altijd ergens op tijd zijn van mezelf. [Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 24-06-2004 20:25] Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: daarom ben je er ook bang voor in je droom he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hahaa logische verklaring inderdaad whaha Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: dromen zijn niets anders dan een gemixte verwerking van belevenissen(gedachten/emoties) van de dag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zag mezelf laatst in een droom, alleen dan toen ik een jaar of tien jonger was. Heel levensecht, raar was dat ..."Hate can only create more hate"... |
|
ow ja zoiets heb ik ook weleens gehad dat ik mezelf zag lopen toen ik zon jaar of 2 was ofzo dat is inderdaad vaag. Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Ik droomde dat ik tentamen aan het maken was en dat er opeens een roofvogel (een valk volgens mij) dwars door de ruit naar binnen vloog. Alles en iedereen zat onder het glas en bloed, grote paniek, en de valk was dood. En toen werd ik wakker "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
heb je of had je misschien last van tentamenvrees ofzo ??? [Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 26-06-2004 13:36] Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: Je ervoer je werkelijke geestelijke leeftijd dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Had ik al gezegd dat jij er ook in voor kwam? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat deed ik dan zoal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat wil jij beslist niet weten. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ging bier drinken met Jan Marijnissen?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Erger zelfs! Terwijl je van achteren werd gepakt door Jan M., had je orale seks met Femke H. ..."Hate can only create more hate"... |
|
EN Immo zat in ene hoekje op een rode lolly te zuigen zeker /... |
|
quote: ....fuck. Nu ben ik echt depressief geworden. En bedankt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij depressief?? Dan ben je hier verschrikkelijk offtopic, ga naar -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=935&page=34 Of kom een keer praten met hulpverleenster Immo. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-06-2004 13:55] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Check. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |