|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welke drugs had je ? Fuck the world and fuck you |
|
helemaal niets en slechts 4 bier... stomme was dat we vlak voor het slapen iets op animal planet hadden zitten kijken over krokodillen die mensen aanvielen... denk dat dat er wel mee te maken heeft gehad... |
|
bizar man, nooit zoiets meegemaakt en ik hoop voor jouw dat je zoiets ook nooit meer meemakt, fuck. Fuck the world and fuck you |
|
Sorry hoor, het zal allemaal wel heel erg naar zijn geweest maar het klinkt zó grappig! Subtiel kamerolifantje |
|
ja, nou, ik bescheur me. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dit is niet erg aardig. |
|
hoop ik ook niet mental... en het klinkt allemaal heel grappig zo, dus ik neem je niet kwalijk dat je er om moet lachen. Kan het zelf ook wel een beetje (m'n vriendin gelukkig ook) maar het is toch wel heel erg wierd allemaal. Tuurlijk je geeft elkaar altijd wel een elleboog als je je omdraaid of iets dergelijks in bed, maar zoiets fysieks had ik nog niet eerder meegemaakt.. |
|
Ik droomde vanacht dat ik in een boekwinkel werkte, mijn haar aan het fohnen was, het ding kortsluiting maakte en vervolgens de hele boekwinkel affikte. Goed, en wat mag dat betekenen dan? |
|
Je houd niet van lezen? |
|
En dat je niet mag föhnen in de baas z'n tijd. |
|
quote: Dat je diep van binnen dolgraag een baan in een boekwinkel wilt hebben, en dan stiekem je haar wilt föhnen in de baas z'n tijd. En tevens dat je pyromane neigingen hebt als je jezelf verzorgt. Makkie toch? |
|
Ik droomde vannacht dat de tijd door de war was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik studeer Nederlands lieverd |
|
quote:Nu nog? Allochtoon? |
|
Ik droomde vannacht iets heel bizars. Ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Ik reed in ieder geval onder het viaduct door richting het winkelcentrum. Ik had mijn oordopjes in. Boven de muziek hoorde ik iemand brullen: "Hij rijdt er dwars doorheen." Midden op het plein van het winkelcentrum zag ik heel veel mensen rennen. Iedereen was in paniek. Een bekende vertelde me dat het vreselijk was. Het waren niet een paar druppels maar massa’s aan bloed. Als ik het niet geloofde moest ik zelf gaan kijken. Ik keek nog achterom en ik zag op de muren spatten bloed. Hoogstwaarschijnlijk was er een bom afgegaan. Het was allemaal zo wazig en onwerkelijk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Das meestal met een droom. |
|
Je voorspelt nu de eerste al qaida aanslag ni Nederland, verder weinig boeiends. |
|
quote: Ik hoop niet dat het een voorspelling is. Goor was het wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Vannacht droomde ik van een WK finale Duitsland - Nederland en de duisters stonden in de 1e helft al met 3-0 voor. Gelukkig ging begin 2e helft de wekker. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Oh, ehehehe.. Das heel wat anders als SPH Nog een goede tip voor een heersend boek dan? |
|
droomde vorige nacht dat ik op bezoek was in het koninklijk paleis in brussel en dat ze er een uitverkoop van gekleurde wc-rollen deden Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Welke kleur heb je gekocht? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ja, wie wil er nou SPH studeren? Wat een kutopleiding was dat. Anyway, om het ontopic te houden: Het grote Wat-Heb-Ik-Vanacht-Gedroomd-Boek? |
|
quote: Fucking hell, we kunnen een aanslag in Houten verwachten binnenkort Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |