|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jah , heb vorige nacht in m'n droom onze kanarie door het toilet gespoeld wat het betekent , geen idee ... Faustian Spirit of the Earth |
|
Je worstelt met persoonlijke problemen die gemanifesteerd worden in het object van je verlangen nml. de kanarie. Het gele van de kanarie symboliseert je aandrang tot urineren (terwijl je sliep) en de w.c. is de mogelijkheid van verlossing van a) de persoonlijke problemen b) de aandrang tot urineren Aldus Fraud "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
gelikkig niet gedroomd deze nacht of k herinner het me toch niet meer Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik had gisteren een enorm toffe droom en toen ik wakker werd had ik zoiets van "jezus kolere, als ik dit opschrijf heb je gewoon een geweldig boek-plot! " maar ik kan me er momenteel echt he-le-maal niks meer van herinneren. Jammer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik had een paar dagen terug een paard in m'n dromen, en die woonde bij ons thuis. Gewoon like, in de grote tuin oid. Hij was abrikooskleurig (?!) en ik had 'm Zwervertje genoemd. Maar goed, Zwervertje was ineens ontsnapt en ik heb m'n hele droom naar 'm gezocht, door heel Winschoten heen gekomen. Ik heb een hekel aan paarden irl, maar ik was echt gek op dit beest. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik droom al weken niet meer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ruilen? Alle dromen die ik weet te onthouden bevallen me niet. |
|
ik kan me zelden bedenken wat ik had gedroomd die nacht. |
|
quote: Volgens mij is dat gunstig, dan slaap je je slaap helemaal uit. (of je slaapt helemaal niet ) |
|
ik slaap helemaal niet zoveel [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 11-08-2005 23:35] |
|
vannacht gedroomd dat ik achternagezeten werd, reed in een auto, werd door een vent achternagezeten... uiteindelijk kon ik geen kant meer op, dus ging ik rennen, t gekke eraan was dat t zich afspeelde in ons dorp... gelukkig schrok ik op tijd wakker, voordat ik neergeknald werd.... maar goed dat t bij de dokter was dan... (daar zat ik dus.... ) |
|
Vannacht een vreemde droom gehad: er was een deel van mijn haar afgevallen en daar zaten maden in. Maar het was er toch afgevallen dus ik had zoiets van: oh, nou ja...goed dat het eraf is dan. Bovendien was de rest van mijn haar nog ongeveer evenlang als eerst. Hatsjikidee! |
|
That was a subliminal message from your SHOWER! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-09-2005 15:13] |
|
...Je had Charlotte gezien op OF en kreeg direct nachtmerries? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Tisda? @CoD: misschien wel ja *dreads enzo* [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-09-2005 15:15] Hatsjikidee! |
|
De laatste tijd droom ik vaak dat ik aan het winkelen ben. Meestal zit ik dan cd's of spullen te zoeken die ik irl ook graag wil hebben. Misschien moet ik maar eens wat vaker de stad in gaan... |
|
Ik droomde afgelopen nacht dat ik mijn huidige computermonitor op een andere computer had aangesloten, maar dat op een X-aantal haperingen na alles nog hetzelfde was, inclusief wat op de harde schijf stond... |
|
Het was kennelijk de nacht van de kansloze dromen |
|
Ik droomde laatst: Dat een jongen uit mijn klas een zwarte vrouw verkrachtte op een één of ander boerenfeest hier in mijn dorp. Serieus en TOCH vind ik het smerig.. |
|
Ik heb juist veel nachtpaarden de laatste tijd. Is not funny. Dan gaat het niet echt over iets gruwelijks, maar het is de negatieve sfeer die ik dan zo erg voel dat ik naar wakker wordt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik droom steeds dat ik een héleboel beestjes op moet vangen. Bijv. droomde ik laatst dat ik de honden van mn stage in de auto moest doen maar toen kwamen er meer honden aanlopen en die moesten dan ook maar allemaal mee. Toen kwamen er ineens hyena's (hoe kóm ik erop!) en die moest ik van mn begeleidster ook maar meenemen, maar die gingen de honden aanvallen. Heel maf. Of: Tijdje terug droomde ik dat ik mn kat naar binnen moest doen omdat het heel erg ging stormen. Kwamen er ineens honderden katten aan die ik allemaal binnen wilde halen omdat ik het zielig vond om ze in de storm buiten te laten. Zal wel een beetje te druk zijn met beesten... Subtiel kamerolifantje |
|
Ik stond met een pistool in mijn hand in een gesloten ruimte waarin mensen aan het voetballen waren. Ik ging in een hoek zitten en probeerde voetballende door het hoofd te schieten. Dat mislukte. Toen ik probeerde Marilyn Manson door zijn hoofd te schieten schoot hij terug. Het bleek een schampschot te zijn, de kogel zat in mijn oor maar had niet meer dan een schaafwond aan de binnenkant daarvan veroorzaakt. Toen werd ik maar weer wakker. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-10-2005 10:08] |
|
Briljante droom gehad vannacht, roger waters was met een nieuw project bezig, samen met David gilmore, en ineens kwam een collega erop dat ik ook gitaar kon spelen en toen mocht ik een solo inspelen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |