|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik droomde vannacht over een moordenaar, genaamd 'Balloon' die ik moest verslaan door roze kauwgom onder de pootjes van de bank te plakken. |
|
lol! verkeerde topic.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1878597 |
|
ik had n berg van 5 km hoog beklommen, en het was moeilijk om omlaag te gaan maar het lukte wel [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 15-11-2005 18:24] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Merkwaardig genoeg heb ik ooit ook eens zoiets gedroomd. Alleen in plaats van meteorieten waren het gasflessen. Ik kreeg er bijna nog eentje op mijn kop zeg.. zo'n blauwe met zuurstof. |
|
quote: benieuwd wat dat zou kunnen betekenen in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Ik heb laatst gedroomd over Wabla. en kwark.geen idee waarom. Fuck the world and fuck you |
|
quote: nou zeg, zometeen komen er weer verhalen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
hahaha. zie lultopic Fuck the world and fuck you |
|
Ik droomde dat ik Tarja van nightwish een beurt gaf, toen kwam Tuomas binnen kwaad dat hij was hij brulde dat hij haar uit de band zou gooien. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: Maar ze was er al uit toch? Rare droom hoor, in verleden tijd dromen |
|
quote: aha dus dat was de reden! haha alsof het tuomas wat kan schelen, hij en tarja zijn geen stel. magoed tis een droom... daarin kan alles nu is de vraag...Waarom? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
ik heb zo waa! waa! waa! waanzinnig gedroomd! dat ik eindelijk ging afrijden en was geslaagd! alleen reed ik af in een hovercraft, beetje vreemd |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik droomde vannacht dat m'n vriendin zelfmoord had gepleegd omdat we een tijd(je) niet bij elkaar konden zijn. |
|
Ik droomde vanacht dat ik met een maat in een cafe zat en dat hij een joint met hagelslag er in ging draaien... |
|
Ik droomde vannacht dat ik wakker werd en er maden uit m'n neus en mond kwamen Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hehe weer eens wat anders als vuurwerk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...dat mijn collega werd ontslagen waar iedereen bij stond.. Wishful thinking??? ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
ik droomde vannacht dat ik een borstverkleining had gehad...terwijl dat toch écht niet nodig is |
|
een wensdroom mss? Faustian Spirit of the Earth |
|
wazige shit: droomde over mn stageplek van 2 jaar (met een eikel van een baas). hij had een zuurvijver in de tuin waar alle stagiaires in gingen en ik ging hem helpen schedels eruit halen. kwamen op 210 Je moeder. |
|
Ik droomde dat mijn rekening gehacked was en dat die teringlijers 4.100 euro opgenomen hadden. En dat storneren schoot helemaal niet op.... Tering man! Wat een ellende Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik droomde laatst dat ik bij mijn oma was, en dat de hond mij beet en ik in de sloot kotste daarna werd ik wakker en TOCH vind ik het smerig.. |
|
Ik droomde vannacht raar, ik droomde dat mijn moeder werd aangereden en dat haar hoofd kapot werd gereden en dat zag ik dus allemaal, dus ik ging flippen. Maar ze was niet dood, ze hadden haar hoofd geamputeerd en zo moest ze verder leven. Zo klinkt het misschien wel grappig maar in mijn droom was het bloedserieus. Ze zat op een gegeven moment, op bezoek, bij mij in de woonkamer en ze had geen hoofd, dat is zo eng!! Ik werd helemaal gek en moest huilen en ging flippen, ik kon nooit meer haar gezicht zien. Ik werd wakker en dan weet je natuurlijk dat het nep is, maar ik was helemaal misselijk van verdriet. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-01-2006 11:46] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |