|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sja, het is jou moeder en jou vriendje/vriendinnetje. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb gedroomd dat ik een tweeling kreeg. Wat zou dat betekenen? |
|
Hmmm, zou het? Daar moet me dan wel een misbaksel uit voortkomen hoor. Zeer goed over nagedacht Hypnos |
|
quote: Je brengt een man van mijn soort Aan het dansen als een kind Je betovert mijn hoofd Tot ik het noorden niet meer vind Je doet me rennen en spartelen En ijlen als een idioot Laat ze zeggen wat ze willen Aan hun raad heb ik een broertje dood Marjolijn Zal ik ooit, zal ik ooit Zal ik ooit je vriendje zijn Ik ben een superbrave buddy En ik doe nooit iets verkeerd Maar te lang op iemand wachten, Marjolijn Dat heb ik nooit geleerd En het kan me niet schelen, Marjolijn Of je een man hebt of niet Hij kan nooit die spieren en talenten hebben Die je hier ziet Marjolijn, je tergt me, je tergt me Marjolijn, zeg toch ja tegen mij Ik weet er zijn zoveel kandidaten Maar ik ben er klaar voor Ik sta op de eerste rij, Marjolijn signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Marjolijn op 04-02-2006 20:45] |
|
Ik heb gedroomt over allemaal mensen die zaten te zeuren en en te nuilen. En die de douche blokkeerden en ik wilde graag douchen. Heel wazig, maar het engste was nog wel dat Whiterider er ook in voorkwam. Hij was de grootste zeikerd. Ghehe. Wazigheid allom! Subtiel kamerolifantje |
|
Disko Disko Partizani |
|
al mijn dromen gaan de laatste tijd over mijn bijzonder vage 5 dagen tijd in denemarken met namen een behoorlijk dubieuze bar "the rock" en ik word altijd wakker doordat ik plots van een bepaald scenario verhuis naar mijn fiets waarmee ik ongenadigd hard mee op de vreet ga "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Droomde vanacht/vanochtend dat het al woensdag was en ik dus deze dag al had gehad, jammer genoeg werd ik wakker en kwam ik er achter dat het dus dinsdag was. |
|
Volgens mij zijn er afgelopen nacht in mijn droom meer mensen overleden dan in Total Recall. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe gedroomd dat 1 van onze redactieleden een weerwolf was Faustian Spirit of the Earth |
|
O. |
|
Ik heb gedroomd dat ik een voortand kwijtraakte The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Kan een keer gebeuren als Samurai Fighter zijnde toch.. |
|
Of als je teveel pijpt.. |
|
quote:droom ook vaak dat er iets met mn tanden is, of dat ik mn beugel weer in heb...irritant! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
Rensyk heeft geen tanden meer? |
|
En jij een schrale leuter? |
|
Jij weet dat ik nog tanden heb dus voor mij kan dat nooit op gaan Maar ALS ik het zou kunnen |
|
haha! Jamaar ik bedoel Rensy bij jou enzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-03-2006 14:47] |
|
nee dank je. Ik sla over |
|
Daar gaat mn droom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |