|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:uhm euh nee euh ik bedoel da'k over bier droom |
|
quote: daar gebruik ik mijn tanden niet bij... edit: typfoutje [Dit bericht is gewijzigd door Lady_Wolf op 08-03-2006 17:36] The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Ahum, droomde dat ik geweldige sex had maar die vent was echt lelijk!!! |
|
|
|
Freddy Mercury kwam op bezoek en hij wilde rode wijn drinken, maar ik kon geen goeie vinden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*lol* |
|
...Vraag me niet waarom, maar ik kan me vaag iets herinneren dat Aerodis of all people in het ELX gastenboek had gepost dat hij het totale bagger vindt en dat She-Devil het tegendeel beweerde.... dan word je ook vreemd wakker. Aerodis, jij vuile nicht, blijf eens uit mijn dromen weg, ja!?! vannacht maar weer eens fijn over elfjes en trollen dromen Bruce Banner |
|
Ik heb gedroomd over 7 juni. Weet iemand wat er op goddamned 7 juni (is) gebeurd, ik heb geen flauw idee meer waarover het ging... www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Metallica in Gelredome toch? (vorig jaar, of jaar daarvoor ofzo) oh, en strand opruimen in Normandië natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-03-2006 20:09] Bruce Banner |
|
Ik heb gedroomd dat mensen NIET voor mij knielden. |
|
Nah, over Metallica droom ik meestal niet... Zou het mss kunnen dat Elexorien op 7 juni ein-de-lijk naar Belgie komt? *hint-hint* www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
nee Bruce Banner |
|
Hehehe. pwn3d! Je hebt een aanbidster, Lain? Ik droomde laatst over IT. Ik zei dattie die klei-animaties uit z'n film moest halen, want het zag er niet realistisch uit. En toen werden we vriendjes. Had me dit vorig jaar verteld en ik zat nu onder de bank. Disko Disko Partizani |
|
quote: Asshole! Zomaar mn droom naar de kloten helpen... Nou, vannacht droom ik alvast NIET van Elexo www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote: Nee, Elexo heeft een aanbidster. Ik val enkel op knapperds, moet je weten. www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Dat had ik niet gepikt! BAN! Disko Disko Partizani |
|
Ik vind het eigenlijk wel een goeie terugkomer... |
|
quote: Zo gezegd, zo gedaan Hehe, vannacht heb ik over water gedroomd. www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
En toen plaste je in bed? Disko Disko Partizani |
|
quote: En toen dacht Ijsregen dat hij een goeie grap gemaakt had. www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote: |
|
Ja, ik maak heel vaak goede grappen. Uhu. En jij ook trouwens. Iets met enkel onzin posten en NOG niet de 50 posts over zijn. Damnit! Doe je goed. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 27-03-2006 20:42] Disko Disko Partizani |
|
quote:Ijsregen is geen jongetje. Iig, dat hoop ik. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |