IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 23-09-2004 15:19 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 23 september 2004 12:39 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
(zoals ik op de demo van half life 2 gezien heb )



gewoon je vriend(aerodis toch?) bellen en hem je gerust laten stellen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2004 3:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb meestal vage en soms zieke dromen, maar gelukkig herinner ik me er bijna nooit wat van. (alleen dat het vaag en soms ziek is)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2004 10:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik droomde vannacht dat ik iemand zag parachutespringen (althans dat probeerde hij), want hij flikkerde nog geen 10 meter naast me te pletter in het gras... gadver

heb ik het laatst met iemand over gehad, die vertelde dat haar broer dat een keer had gezien, van iets verder weg...

nevertheless erg fijn


Bruce Banner


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-09-2004 17:35 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 23 september 2004 15:19 schreef Orion het volgende:

gewoon je vriend(aerodis toch?) bellen en hem je gerust laten stellen


ja ik had hem verschillende sms-jes gestuurd dat hij ffmoest laten weten dat het goed met hem was dat was namelijk ergens in de nacht, alleen belde hij me pas om een uur of 2 ofzo omdat hij toen zijn telefoon pas aanzette
Maar goed ik heb er met hem over gesproken en hij heeft me gerust gesteld, dus gelukkig maar. Maar ik vind het serieus heel vaag dat sommige dromen zo levensecht kunnen zijn en je ook zo'n gevoel kunnen bezorgen alsof iets "echt" is. Hebben jullie daar nooit last van?


Kankerlul


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-09-2004 17:42 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 23 september 2004 12:43 schreef Elfensteen het volgende:
Je moet niet LotR lezen en vervolgens Akira kijken.

Goeie conclussie non?



das idd een combinatie die daar best uit voorkan komen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 10-10-2004 10:58 by Morgil Profiel van Morgil

Ik droomde dat ik een meisje was, een echte dierenvriend. Ik had zwarte lippenstift en oogmake-up op, wat ik normaal nooit doe. Mijn naam was Raven, wat een oude nickname van me is. Ik had het erg moeilijk op school, niemand was aardig tegen me. Zelfs de jongen op wie ik verliefd was deed vreemd. Ik maakte een puzzel van mezelf en maakte die in de les. De lerares werd boos en ik deed snel alle stukjes terug in de doos.
Eenmaal thuis liep ik naar mijn moeder en knuffelde ik haar. Ze lag op de zolder in bed. Ik vertelde haar over de puzzel die al zo lang in een doos lag dat we hem waren vergeten, en ik had hem gevonden. Mamma lachte erom.
Ik ging naar buiten, en zag een kat. Ik aaide hem, en liep vervolgens de weg op.De auto zag ik niet, dus ik werd aangereden. Eenmaal in het ziekenhuis zag ik mijn lichaam liggen en ik keek naar buiten. Ik zag alle straten vol staan met honden en katten. Zouden ze voor mij komen? Toen zag ik helemaal in de verte de jongen aankomen waar ik verliefd op was. Ik haastte me naar beneden. Hij ging de lift in en zag me niet. Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand. Toen zag hij me wel. We gingen naar mijn kamer in het ziekenhuis. Hij vertelde dat het hem zo speet, en dat hij me altijd zo leuk vond, en nu konden we nog niet samen zijn. Toen vertelde ik hem wat ik al die tijd al voor hem voelde, en dat ik blij was dat ik nu wist dat hij me ook leuk vond.
We knuffelden elkaar, en ik voelde dat ik moest gaan. Ik moest huilen omdat ik bang was wat er hierna zou komen. Hij zei:”Wees niet bang, ik kom snel, je bent niet lang alleen.” Ik voelde mezelf weggezogen worden en hij bleef naar me kijken. Toen ik bijna helemaal weg was zag ik hoe hij het hotelraam opende en er uit sprong.


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-10-2004 11:33 by ivar Profiel van ivarhttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 25 september 2004 10:43 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik iemand zag parachutespringen (althans dat probeerde hij), want hij flikkerde nog geen 10 meter naast me te pletter in het gras... gadver

heb ik het laatst met iemand over gehad, die vertelde dat haar broer dat een keer had gezien, van iets verder weg...

nevertheless erg fijn


heb ik ook eens gezien. mariniers die in het dorp waar ik toen woonde uit zo'n vliegtuig sprongen. Eentje kreeg zijn parachute niet goed open. Gelukkig niet voor mijn neus, maar 50m verder op in de bomen. Dood.

Wat had dit met dromen te maken.....niets....



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 10-10-2004 12:18 by stookvogel Profiel van stookvogel

Eeleu iedereen,

Behalve als je een archnatypische droom hebt (wat zéér zeldzaam is) is de droom zogoed als onmogelijk te ontcijferen als je niet verteld hoe je wakenleven op dat moment eruit zag. Als je bijvoorbeeld verteld dat je droomde dat je knuffelbeer in brand stond en tot as verging (wat een voorbeeld ) Dan kan ik en andere je niet vertellen dat je dat je dat gedroomd hebt omdat je dat meisje dat toch niet verliefd op je is moet loslaten als je daar niets over verteld hebt.

Dus al wil je een goede verklaren moet er wel een verhaaltje bij

[EDIT] Ik met mijn domme fouten x2[/EDIT]

[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 10-10-2004 12:27]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-10-2004 15:35 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

was in een bos aan het ronddwalen en daar stond een oud verlaten huis en daar ging ik in en toen hoorde ik stemmen en wilde naar buiten, maar kon de weg naar buiten niet vinden en toen kwam ik in een kamertje en daar was een klein meisje en die zei dat ik emt de trap buiten om kon gaan maar die was kapot , en toen ging ik binnen een trap zoeken en onderweg naar buiten werd ik wakker gebeld...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik was de mensen aan het eind van de straat in elkaar aant trimmen ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2004 15:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 10 oktober 2004 15:46 schreef Jenje het volgende:
Ik was de mensen aan het eind van de straat in elkaar aant trimmen ...


Die droom betekent dat die mensen jouw in elkaar gaan slaan..


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 oktober 2004 15:51 schreef varanus het volgende:
Die droom betekent dat die mensen jouw in elkaar gaan slaan..
jaaaa kom maaarrrrr


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2004 15:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 10 oktober 2004 15:52 schreef Jenje het volgende:
jaaaa kom maaarrrrr


Hehe Geen lieve mensjes?

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 10-10-2004 15:53]


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 oktober 2004 15:53 schreef varanus het volgende:
Hehe Geen lieve mensjes?
Mensen die hun kinderen op straat dumpen en verder neit geinteresseerd zijn in wat die kutblagen uitvoeren


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2004 17:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 10 oktober 2004 16:01 schreef Jenje het volgende:
Mensen die hun kinderen op straat dumpen en verder neit geinteresseerd zijn in wat die kutblagen uitvoeren


Oh,van dat volk.


spelfout weggehaald...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-10-2004 10:21 by Morgil Profiel van Morgil

Ik droomde dat ik nog in mijn oude huis woonde. Ik ging naar mijn kamer en er lag een brief waarmee ik met een geest (Johanna) had gecommuniceerd. Ernaast lag een briefje van mijn opa, waarop stond:"is dit van jou, Eline Spanjaart".
Ik merkte dat mijn vriend over mijn schouder mee las, dus ik draai me om, en ik zie dat hij helemaal vol zit met een soort nicotine plijsters met allerlei stroomdraadjes er naar toe. Ik schrok en begon de draadjes eruit te trekken, waardoor er allemaal putjes in zijn lichaam ontstaan. Dan zie ik dat zijn hele lichaam vol zit met gebrande wiskundige formules. Ik zeg: "ik zal wel voor je zorgen", en pak zijn hand. Samen lopen we naar beneden, door de huiskamer waar allemaal bezoek is. Niemand reageert op het feit hoe mijn vriend is toegetakeld. We lopen de keuken in.. en toen werd ik wakker.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2004 10:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ophouden met horrofilms kijken


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-10-2004 10:37 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 19 oktober 2004 10:25 schreef Jenje het volgende:
Ophouden met horrofilms kijken


Dat zei net iemand ook al tegen me, maar ik kijk dus echt NOOIT horror films omdat ik daar niet goed tegen kan. Had gisteravond zelfs een romantische comedie gekeken..


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 19-10-2004 10:42 by Chimaira Profiel van Chimaira

Doet me erg aan Memento denken..alleen waren dat geen wiskundige formules..

http://badassmovieimages.com/movies/memento/images/otnemem-1000-2.jpg



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-10-2004 10:47 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 19 oktober 2004 10:42 schreef Chimaira het volgende:
Doet me erg aan Memento denken..alleen waren dat geen wiskundige formules..

http://badassmovieimages.com/movies/memento/images/otnemem-1000-2.jpg




Hmm, ziet er een stuk minder luguber uit dan mijn droom. In mijn droom waren ze echt in zijn lichaam gebrand, en je zag bloed enzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2004 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 oktober 2004 10:37 schreef Morgil het volgende:
Dat zei net iemand ook al tegen me, maar ik kijk dus echt NOOIT horror films omdat ik daar niet goed tegen kan. Had gisteravond zelfs een romantische comedie gekeken..
Was het soms een hele slechte romantische comedy?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-10-2004 15:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 oktober 2004 10:47 schreef Morgil het volgende:
Hmm, ziet er een stuk minder luguber uit dan mijn droom. In mijn droom waren ze echt in zijn lichaam gebrand, en je zag bloed enzo.


Heb je dat toevallig vastgelegd??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2005 18:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik droomde van de week dat er een slang in mijn been beet, waarna ik keihard tegen de muur schopte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-03-2005 18:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik droomde van de week dat mijn stem de stem van Satan was en dat er toen mieren in verschillende kleren uit mijn kleren kwamen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


watery black
Usericon van watery black
Posted 20-03-2005 18:47 by watery black Profiel van watery black

*leest verhaal van MGO*


ik had laatst ook zo'n droom :S alleen niet in zo'n detail gelukkig. Ik had gedroomd dat louis met zn moeder op vakantie ging naar amerika. toen hoorde ik van iemand dat ze vermoord waren en probeerde ik zn vader te bereiken maar die wou om de een of andere reden niks meer met me te maken hebben....


ik heb me echt 2 dagen lang zwaar klote gevold, t was zo realistisch....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen