IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-10-2007 10:06 by Schaep Profiel van Schaep

Ja echt relaxed is dat, erachter komen dat je al die debiele dingen in je droom niet echt hebt gedaan. Ik ben echt vaak opgelucht wakker geworden.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 05-10-2007 10:08 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Hehe +1

Ik had ook een keer dat ik achterna werd gezeten door een stofzuiger

En ik droomde een keer dat er allemaal mensen van mn leeftijd op t schoolplein van mn basisschool. En toen gingen we een 'spelletje' doen.. Oftewel netzo lang iedereen neerschieten totdat jij alleen overbleef.
Tuurlijk won ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 05-10-2007 10:08]



Cees
Usericon van Cees
Posted 05-10-2007 10:08 by Cees Profiel van Cees

Ik weet nog maar 1 ding van me droom. Dat ik in de gouden kooi zat.


The trend is dead.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-10-2007 10:12 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Talpa syndroom?


Verrassend triviaal


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-10-2007 10:13 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 5 oktober 2007 10:12 schreef Ohneschwanz het volgende:
Talpa syndroom?


Nee tegenwoordig RTL 5


The trend is dead.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 05-10-2007 10:14 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

De gouden kooi is gay.



Cees
Usericon van Cees
Posted 05-10-2007 10:16 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 5 oktober 2007 10:14 schreef Erbrechen het volgende:
De gouden kooi is gay.

o.


The trend is dead.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 05-10-2007 10:26 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Op 5 oktober 2007 10:16 schreef Cees het volgende:
o.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-10-2007 18:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik was dus absurd lekkere sex aan het hebben met een chick. Op z'n hondjes denk ik klaar te gaan komen [ja! JA!], en vervolgens pies ik haar compleet vol.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 05-10-2007 18:03 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

En toen werd je wakker in een warm, nat bed?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-10-2007 18:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nee de droom ging verder.

Ze scheld me voor alles uit en gaat leeglekken boven de plee, waarna ik de schade inventariseer [de natte lakens van bed af trek].
Haar daarna niet meer gezien. Was net zo lekker.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 06-10-2007 14:33 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 5 oktober 2007 18:02 schreef Slechtheid het volgende:
Ik was dus absurd lekkere sex aan het hebben met een chick. Op z'n hondjes denk ik klaar te gaan komen [ja! JA!], en vervolgens pies ik haar compleet vol.


Je onderbewustzijn heeft door dat als je zo een zeikerd blijft, iedereen je in steek zal laten. Maar je hebt het zelf nog niet echt door: je maakt je eerder zorgen om je beddengoed dan om haar.....



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-10-2007 16:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik was bij een blackmetaloptreden, maar wel een erg vreemde. De band op het podium was amper te horen, en in de ruimte waar normaliter het publiek staat waren nu aan twee kanten ophogingen met stoelen met een gangpad in het midden. Ik stond achteraan te kijken, tot iemand me wees op een soort terrarium aan m'n linkerhand. Daarin liepen ratjes bovenin, maar in dat hokje was een soort pijpje waar die ratjes door naar beneden konden lopen. Als ze doorliepen vielen ze in het water, waar een meerval ze op at. Elke keer zag ik dus een ratje door dat pijpje glijden die opgegeten werd door zo'n grote vleesetende vis. :')


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-10-2007 17:25 by Schaep Profiel van Schaep

Ik zat met een vriendin in de supermarkt te chillen, gezeten op een tray met blikken sperziebonen, toen opeens mijn negroïde projectgenoot om de hoek kwam. We gaven elkaar een vet toffe handschud en toen vroeg vroeg hij mij waarom ik niet aan het werk was, omdat je hier (in Nederland, neem ik aan) vet veel verdient door te werken bij de supermarkt. Hij zei dat hij zelf ook bij de supermarkt aan het werk was en dat hij aan het sparen was om naar het binnenland te gaan als hij terug moest (ik vroeg me af waar hij in godsnaam vandaan kwam, maar durfde het hem niet te vragen).

Dat was het.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2007 18:13]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2007 18:43 by MMayo Profiel van MMayo

Ik was de nieuwe auto van mijn pa aan het uitproberen, toen plotseling het weer omsloeg en er een gigantische sneeuwbui mij overviel. Toen ging ik met die auto, door de sneeuw keihard rijden door de straat waar ik vroegah woonde. Daar was een enorme kuil en het lukte me de auto er heel overheen te krijgen, zonder stil te blijven staan en dat vond ik heel knap van mezelf.

Toen ineens had ik een mountainbike, van pa kunnen lenen ook en ging ik naar de kroeg fietsen. Daar was een of ander ravijn, vlak voor de kroeg, waar het mij wel tof doorheen rijden leek. Dus toen reed ik op de fiets het ravijn in, wat keihard ging en dat vond ik wel gaaf.

Toen zat ik ineens in een kroeg samen met Hel1tjuh te kletsen, toen Greycloak (huh) naar Hel1tjuh smste of zij biertje kwam drinken in een andere kroeg. Iets met excuses aanbieden, ik vond het volkomen normaal dat zij een relatie hadden (sorrie PandoraDoos) maar Hel1tjuh was heel boos op hem, dus bleven we zitten.



Ja spannend verhaal he, volgens mij haalde ik Greycloak en FlappieAlzheimer door elkaar maar ik kon het niet goed afdromen, aangezien de klotewekker ging.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2007 5:50 by Schaep Profiel van Schaep

Voor een slecht afgedroomde droom is hij bestwel interessant.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-10-2007 13:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

ER:
Ik droomde dat ik in een grote zaal was met aand één kant een soort dierenverblijf. Er waren geen hekken, maar gewoon een grote en diepe greppel[maar dan zonder water]
Ik stond bij de rand, en opeens kwam er een beer met oranje rooie ogen me aanvallen. Gelukkig viel die in de greppel.
Toen kwam er een leeuw met oranje rode ogen, die haalde de sprong wel naar de rand. Toen veranderde die opeens in een hele mooie tijger. Een kerel in wit gekleed kwam optijd aan gerent om het dier terug te drijven.
Toen die gast bezig was bezig met de tijgert, kwam er een pitbull met weer dezelfde ogen. Gelukkig kon die man in het wit ook die weghalen.
En toen het nacht was was er iets kwijt in het dierenverblijf, dus daar ging ik in.. En toen ging WR`s wekker


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 07-10-2007 13:27 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 7 oktober 2007 13:16 schreef WhiteRider het volgende:
ER:
Ik droomde dat ik in een grote zaal was met aand één kant een soort dierenverblijf. Er waren geen hekken, maar gewoon een grote en diepe greppel[maar dan zonder water]
Ik stond bij de rand, en opeens kwam er een beer met oranje rooie ogen me aanvallen. Gelukkig viel die in de greppel.
Toen kwam er een leeuw met oranje rode ogen, die haalde de sprong wel naar de rand. Toen veranderde die opeens in een hele mooie tijger. Een kerel in wit gekleed kwam optijd aan gerent om het dier terug te drijven.
Toen die gast bezig was bezig met de tijgert, kwam er een pitbull met weer dezelfde ogen. Gelukkig kon die man in het wit ook die weghalen.
En toen het nacht was was er iets kwijt in het dierenverblijf, dus daar ging ik in.. En toen ging WR`s wekker


Man in het wit was zeker de White Rider



Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 11-10-2007 7:02 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Geen idee

Anyhoo, vannacht droomde ik dat ik met WR aan het bellen was. En toen praatte ik mezelf wakker ofzo.. en ik merkte dat ik helemaal geen mobiel in mn handen had hehe.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-10-2007 10:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb vannacht gedroomd dat er een kras in m'n 'Peste Noire - Folkfuck Folie'cd zat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kenyi
Metal Ninja XD
Usericon van Kenyi
Posted 13-11-2007 2:12 by Kenyi Profiel van Kenyi

de laatste tijd droom ik niet meer zoveel, Zal wel komen omdat ik niet zo goed meer slaap.


Maar laatst had ik dus echt een rare droom.

Het begon in de Albert Heijn, Waar ik vakkenvullen aan het was. Toen riep me baas me en liep ik naar de deur, Vervolgens kom ik in een gigantisch mazagijn vol met allemaal shit. Ik loop er een tijdje doorheen, DAn kom ik weer bij een deur. Ik ga door die deur heen en het volgende moment ben ik een kerbom aan het maken van pizza's.

Beat that


"If you throw money at people, Is that Assault or Charity?"


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-11-2007 2:16 by Helvete Profiel van Helvete

Ik kan m'n dromen juist beter herinneren als ik slecht heb geslapen, maar laatste tijd niet zo'n rare dromen meer gelukkig..


Kenyi
Metal Ninja XD
Usericon van Kenyi
Posted 13-11-2007 2:18 by Kenyi Profiel van Kenyi

quote:
Op 13 november 2007 2:16 schreef Helvete het volgende:
Ik kan m'n dromen juist beter herinneren als ik slecht heb geslapen, maar laatste tijd niet zo'n rare dromen meer gelukkig..


:D lucky bastard. Ik wil zowiezo is een gewone droom ofzo, Waar ik rustig op een bank tv zit te kijken....


"If you throw money at people, Is that Assault or Charity?"


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 13-11-2007 2:44 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Ik droomde laatst dat het opeens het jaar 4045 was Ik was de enige mens op aarde, de rest was geëvolueerd in een ander soort wezen, wel mensachtig, maar met een staart en met wat meer hoekige gezichten. Vaag, maar gaaf!



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 13-11-2007 20:55 by Hagal Profiel van Hagal

ik droomde eergister dat ik in een ruimte was met een heleboel mensen en om de beurt werden de kelen van de mensen om me heen doorgesneden, hoezo vredig doezelen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen